OOTD : De Maxi rok en mijn OOTD Crop shirt!

Yes het is weer maandag en dus weer tijd om een leuke outfit aan jullie te laten zien! Ik ben echt dol op nieuwe creaties te maken voor deze dag. Ik had voor deze dag zo ontzettend zin om mijn maxi rok te gaan dragen alleen het was voor mezelf even puzzelen wat ik daarover wil gaan dragen ( wat voor shirts ) . Toen bedacht ik me dat die leuke Crop top er wel bij kan staan. Met eronder een paar leuke zomerse sandalen met hak is deze outfit compleet. Ook kan ik bij deze outfit mijn favoriete zwarte jacket dragen 🙂 

—————————————————————–

Crop top : Primark
Maxi Rok : Primark
Zwarte sandalen met hak : Van Haren

Wat vinden jullie van deze outfit ? Dragen jullie wel eens een crop top en / of maxi rokken ?

Liefs , 
Joor

11 gedachtes over “OOTD : De Maxi rok en mijn OOTD Crop shirt!

  1. Het staat je goed! Dat topje komt ook nog eens van pas voor dit artikel, super leuk!
    Ik draag niet vaak een crop top, maar als ik het draag, draag ik het meestal in combinatie met een (maxi) rok. Een maxi rok draag ik wel wat vaker 🙂

    Liefs, Cindy

Geef een reactie

