Mijn blond Amsterdam collectie!

Ik ben vast niet de enige meid in Nederland die dol is op de collectie van Blond Amsterdam. Van schaaltjes , bordjes , service etc tot aan toilettassen , boodschappen tassen. Je hebt het allemaal van Blond. Ik vind blond echt een geweldige leuke en toffe merk. Helaas kan ik ze steeds minder vaak vinden in de winkels. Toevallig was ik met mijn moeder een paar dagen weg naar Drenthe en we kwamen toen een winkel binnen en wat zag ik daar ? Juist Blond Amsterdam artikelen. Ik werd echt helemaal wild en mijn moeder moest me tegenhouden want ik wou alles meenemen naar huis. Dat heb ik helaas niet kunnen doen en mijn bankrekening zou ook niet blij mee zijn als ik de hele winkel zou meenemen. Vandaag wilde ik jullie tot nu toe mijn blond Amsterdam artikelen laten zien en ik ben met alles nog super blij ermee. Ook heb ik in die winkel in Drenthe wel wat meegenomen en dat ga ik je zo vertellen! Ook zijn er helaas wat blond artikelen die ik had gesneuveld. Deze artikelen had ik gekregen van familie en ik baal nog steeds maar hé scherven brengen geluk zeggen ze.

———————————————————————

Toilettas Blond Amsterdam

Deze blond Amsterdam toilet tas heb ik gekocht op de huishoudbeurs. Ik was meteen verliefd geworden op deze tasje en de prijs ( 15 euro ) viel erg mee. In de winkel is ie wel wat duurder dan op de beurs. Dus ik moest hem meenemen. Nog steeds ben ik er super blij mee. En het is roze! Mijn favoriete kleur!

Blond Amsterdam mokken

Helaas was een van mijn blond mokken kapot gegaan maar moeder had wel weer snel een nieuwe blond mok voor mij gekocht en ik was weer helemaal gelukkig! Deze mokken die hierop staan drink ik het meest koffie of thee in. Vind ze zo vrolijk en leuk. De kleinste blond mok drink ik vaak koffie uit als ik snel een bakkie wil drinken ( bijvoorbeeld als ik nog moet auto rijden in de avond over over dag ) .

Blond coffee mok , diepe schalen & gebak bordjes

De coffee mok gebruik ik om eerlijk te zijn heel weinig. De grote diepe schalen gebruik ik wel erg vaak voor mijn havermout of yoghurt of aardbeien etc. Ze zijn lekker diep en kan lekker veel in!
En ze zijn erg leuk! De twee diepe schalen komen van een pakketje ( waarvan de 2 ontbijt borden daarvan kapot zijn ) en deze 2 heb ik nog over helaas. De gebak bordjes gebruik ik vaak om mijn thee zakje of koffie pad erop te leggen.

Thee pot

Deze thee pot heb ik van mijn spaargeld in Drenthe gekocht. Ik wou zo graag zo’n toffe thee pot en dus besloot ik om deze te kopen en mee te nemen naar huis. Ben er zo ontzettend blij mee. Past zo leuk bij de rest en mijn vriend vond deze ook erg gaaf!

Ontbijt borden

Omdat mijn ontbijt borden waren gesneuveld wilde ik zo graag nieuwe blond ontbijt borden. Gelukkig sponsorde mijn moeder deze 2 leukerds. Ik kan weer heerlijk ontbijten met deze twee.

Diepe blond borden

Als laatste heb ik deze 2 blond borden zelf gekocht in Drenthe. Met deze 2 borden erbij ben ik zo gelukkig. We eten zo vaak met deze borden thuis en ik word er gewoon heel vrolijk van!
Ze zijn ook handig om bijvoorbeeld stokbrood ( gesneden ) op te leggen.

—————————————————————–

Haha voorlopig ben ik nog niet uitgekeken met blond en ik kijk er weer naar uit naar het volgende bezoekje aan een blond winkel. Ik heb nog zeker een aantal dingen wat ik nog graag wil hebben van blond. 

En wat vinden jullie van het merk Blond Amsterdam ? Hebben jullie wat van dit merk ?

Liefs , 
Joor

7 gedachtes over “Mijn blond Amsterdam collectie!

  1. Wat lief dat je mama je hebt gesponsord! 🙂 Jammer dat er al spullen zijn gesneuveld, maar dat hoort helaas bij het leven.

    De eerste keer dat er iets van mijn servies brak, dacht ik dat mijn hart brak! Ik heb zelf niets van dit merk, maar ik vind dat ze wel super leuke schattige dingen hebben!

    Liefs, Cindy

Geef een reactie

