Shoplog : Primark

In mei hield ik eigenlijk een no buy challenge maar helaas is het op een dag na redelijk gelukt ( de andere dagen heb ik de kruidvat , xenos , bol.com etc vermeden ) . Omdat ik toch nog wat nodig had voor de komende warme maanden. Dus was in mijn uppie naar de primark gegaan in Den Haag. En ik moet zeggen vind het gezelliger als iemand meegaat maar alleen is ook wel weer een voordeel. Ik ben echt heel blij met mijn aankoopjes van de primark ! Ik kan weer volop combineren van mijn kleding!

Jurkje

In mijn kledingkast hangt nog niet veel zomerjurkjes dus ik was in de primark op zoek naar iets leuks. Ik kwam niet veel later op dit jurkje en was meteen verliefd erop. Vooral de bovenkant van het jurkje vind ik erg leuk! En dit jurkje was maar 8 euro!

Shirt: Friday

Dit shirt vond ik zo leuk! Ik ben echt verslaafd aan dit soort shirtjes en deze kan ik wel erg leuk combineren met mijn rokjes of gewoon op een skinny jeans met mijn all stars. Dit shirt was maar 3 euro!

Hemdjes

Hemdjes zijn erg lekker voor als het warm weer is en ik kan ze makkelijk overal op combineren en dus ook op mijn favoriete kledingstuk ‘Rokjes! ‘.  Ik heb gekozen voor 2 grijze hemdjes en een roze met kant.
De laatste grijze hemd ( aan de rechterkant ) heeft een mooie droomvanger en met tekst staat erop ‘ Dream on ‘. Deze hemdjes waren ongeveer 3 euro per stuk.

Shirt : Roze met kant

Om eerlijk te zijn ik draag amper dit soort shirtjes. Maar omdat ik in mijn kast nog een rokje heb liggen en dit perfect er boven op kan heb ik besloten om het een kansje te geven. Deze heeft aan de bovenkant en stukje open ( kant ) en aan de achterkant een knoopje. Ik ben benieuwd of dit mij gaat staan. Deze is trouwens 10 euro.

Shirt : grijs met print

Wauw ik ben echt dol op zulke shirts en helaas heb ik een aantal grijze shirts weggedaan omdat er gaten in zaten. Dus ik was op zoek naar een nieuwe en toen kwam ik deze tegen. Erg leuk en vooral met het roze ben ik helemaal weg van. Dit shirt was ongeveer 3 euro

Shirt : shopping

De tekst op dit shirt sprak me erg aan alleen de kleur blauw draag ik niet zo veel. Dus maar het word een mooie uitdaging om te kijken hoe ik dit shirt kan combineren! Deze shirt is ongeveer 3 euro!

————–

Ik ben echt enorm blij met mijn nieuwe aankoopjes. Kan weer leuk gaan combineren en toffe outfits maken. Ook ben ik blij dat ik redelijk ben geslaagd met mijn no buy challenge. Ik shop nu tegenwoordig met een lijstje. Ik ben wat meer bewuster wat ik moet hebben en wat ik beter niet kan meenemen.

En wat vinden jullie van mijn aankoopjes ? En wat is jullie laatste aankoop?

Liefs ,
Joor

11 gedachtes over “Shoplog : Primark

  1. Zo wat heb jij veel bovenkantjes gekocht! Ik vind vooral de tekst van die blauwe ge-wel-dig! Die “no buy challenge” is wel een goeie. Ik zou mij daar binnenkort ook maar eens aan moeten wagen.

    Mijn laatste aankoop is van deze week: een armband: grijs met rosé goud. Ik vond ‘m er heel charmant uitzien.

    Liefs, Cindy

Geef een reactie

