Kijkje in het leven van Joor #28

Lieve volgers , bloggers en andere !

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe weekoverzicht. Afgelopen week was het enorm warm en heerlijk weer. Deze week heb ik rustig aan gedaan.
Ik ben maandag naar mijn broer en mijn neefje en nichtje geweest , Ben weer wezen hardlopen , heb ik het lezen opgepakt en had ik een ‘ feestje ‘.Ā 

———————————————————————

Maandag 18 juli

1 ) J is a jewel ! šŸ™‚ Mijn koffie mok wat mijn vriend een tijd geleden heeft gekocht voor me!
2 ) Na het werken ging ik gezellig met mijn nichtje spelen met mijn oude poppenhuis. Met dit poppenhuis heb ik toen ik klein was nog mee gespeeld!
3 ) Ik was zo gestoord om rond half drie te gaan wandelen met mijn wandelschoenen. Het was echt te warm.. Doe dit nooit meer.
4 ) De rest van de dag gechild op de bank met een ijsje en met Gilmore girls! ā¤

Dinsdag 19 juli

1 ) 2e werk dag begon eerst met koffie , boterhammen en een kaartje voor vandaag!
2 ) Na het werk heb ik een zonnebril geregeld , heb ik 4 essie lakjes kunnen scoren & fikse korting bij DR van de hoog producten in de kruidvat!
3 ) Ook heb ik een onwijs toffe geweldige boek besteld en gereserveerd bij Bol.com. Het komt helaas pas in september uit šŸ™‚
4 ) In de avond geen tv aan gezet maar heerlijk met mijn boekje ( Love , Rosie )

Woensdag 20 juli

1 ) Vanmorgen rond kwart over negen stapte ik de auto in met mijn waterfles en de tomtom op weg naar S. Want we gaan vandaag een vriendje zoeken voor haar Konijn ( Bella ).
2 ) Yes het is gelukt Bella heeft een vriendje! En waar we het vandaan hebben gehaald is echt een super opvang!
3 ) Daarna heerlijk met mijn gekleurde teennagels op de bank en naar Gilmore Girls aan het kijken!
4 ) Vanavond wezen BBQ met mijn vriend en S. Het was echt mega gezellig!

Donderdag 21 juli

1 ) Vanmorgen weer wezen hardlopen en dit keer een selfie met als achtergrond de A4! šŸ™‚
2 ) Na mijn training zet ik gelijk mijn resultaten in mijn app. Ben bezig met het schrijven van een review! šŸ™‚
3 ) Ook heb ik weer het salades maken opgepakt. Ik vind het zo heerlijk om als lunch te eten!
4 ) Eind van de middag hadden we beide zin in stokbrood en kruidenboter.

Vrijdag 22 juli

1 ) Ik was vanmorgen iets te vroeg op mijn werk…. Normaal gesproken ben ik rond kwart voor zeven op het werk! Beter te vroeg dan te laat toch?
2 ) Heerlijk lunchen met Sneeuwwitje en een heerlijk salade en een kop soep!
3 ) Daarna een aflevering van Gilmore Girls aan het kijken! Wat is dit toch een geweldige serie!
4 ) Ik ben klaar voor het ‘ Feestje ‘ van een vriendin in Den Haag.

—————————————–

Voor mij was deze week wel leuk! Volgende week ga ik weer eens logeren bij M en ga ik me laatste voorbereiding in voor het hardloopwedstrijdje in Maasdijk wat volgende week zaterdag is!Ā 
Enne mijn vriend en ik zijn aanstaande donderdag precies 3 jaar bij elkaar en gaan we dus heerlijk uit eten in Delft!Ā 

En hoe was jullie week ?

Fijn weekend!Ā 

Liefs ,Ā 
Joor

12 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #28

  1. Dat was een fijn weekje. Ja, Gilmore Girls! Ik ben nog bezig met een andere serie (Marcella, ook een aanrader), maar daarna ga ik ook beginnen. Leuk om je overzicht weer te lezen. Fijn weekend! X

  2. Dat klinkt wel als een relaxed weekje! Heerlijk! Gilmore Girls was vroeger altijd wel leuk om te kijken inderdaad.
    Ik heb een vol weekje achter de rug. Het was druk, maar gelukkig niet stressvol.

    Liefs, Cindy

Geef een reactie

