Kijkje in het leven van Joor #29

Lieve volgers , bloggers en andere lezers

Vandaag is het weer tijd voor een persoonlijke weekoverzicht. Over ongeveer 5 weken ben ik 3 weken offline en zul je geen blogs verwachten op mijn blog. Dit is omdat ik vakantie heb en even niks online wil gooien. Ik kijk er trouwens wel erg naar uit om 3 weken niet online bezig te zijn. Deze week heb ik zo fijn weer een van mijn beste vriendinnetjes ( M ) gezien , heb ik gewerkt , 3 jaar jubileum met mijn vriend gevierd , collega geholpen en een afscheidsfeestje op het werk.

———————————————————-

Maandag 25 juli

1 ) Het is weer maandag en weer tijd voor werken en nog even snel een kop koffie drinken en daarna hup de auto in richting het werk!
2 ) Op mijn werk kreeg ik dit geweldige leuke uiltje van mijn collega. Ze had dit zelf gemaakt en ik ben helemaal blij ermee ❤ Thanks M!
3 ) In de avond ging ik samen met M heerlijk wandelen bij haar in de buurt. Was echt enorm gezellig en we hebben heel goed gekletst over van alles.
4 ) Na 2 films en veel chocolade ( haha oops! ) zijn we rond 12 uur het bed ingedoken.

Dinsdag 26 juli

1 ) Vanmorgen werd ik dus wakker bij M en mocht ik als eerste een film uit zoeken in haar ehm grote collectie films 😛 . Het werd uiteindelijk de film ‘The Best of Me ‘.
2 ) Rond half 1 ging ik weer naar huis en nam ik de laatste selfie en afscheid van M bij de bushalte.
3 ) Even heerlijk lezen , lunchen en drinken in de trein onderweg naar huis.
4 ) In de avond nog even op onze nieuwe Tablet gezeten en check dit hoesje!! Ik ben er zo blij mee ❤

Woensdag 27 juli

1 ) Zo laat ben ik meestal aan het koffie drinken als ik moet werken…
2 ) Ik wou vlug na mijn werk gauw naar Rijswijk gaan maar kwam later in een mini file te staan…
3 ) OOPS! Ik heb naast de dingen die ik moest kopen ook nog wat kleding gekocht in Rijswijk…
4 ) Vanavond de knoop doorgehakt om via Tof Academy een online cursus over het bloggen en zo te volgen!

Donderdag 28 juli ( Onze 3 jarige jubileum dag! )

1 ) Het is zes uur en tijd om naar mijn werk te gaan rijden!
2 ) Tussen de middag heerlijk met mijn moeder wezen lunchen in Vleuterweide.
3 ) In de middag met mijn collega ( die vrijdag voor het laatst was bij ons ) nog wat lekkere hapjes gemaakt voor morgen!
4 ) Rond zes uur zaten mijn vriend en ik op het terras en was dus tijd voor een drankje en te proosten op onze 3 jarige relatie! Cheers!

Vrijdag 29 juli

1 ) Op mijn vrije dag stond ik vroeg op want ik ging helpen met dingen klaar te zetten voor het afscheidsfeestje ( van een collega van mij ) op het werk.
2 ) Sorry M ik heb je foto even gejat van facebook… Maar deze taarten waren heerlijk en de worstjes ook! Was een goed en gezellige afscheid alleen ik zal M erg missen!
3 ) Ook heb ik ( en de andere collega’s en bewoners ) een gelukspoppetje gekregen! Deze hangt nu in mijn auto!
4 ) Ook vandaag begonnen met les 1 van de cursus Bloggen en zo van Tof Academy! Erg blij dat ik deze stap heb gezet om meer te leren over het bloggen!

————————————————————————————-

Deze week was erg leuk! Vooral enorm genoten van de gezelligheid van M en van de leuke dingen die ik heb gedaan. 
Volgende week word een normale week met gewoon weer heerlijk hardlopen , verjaardagen en werken. 

En hoe was jullie week ?

Fijn weekend! 

Liefs , 
Joor

12 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #29

  1. Leuk overzicht weer! En dat hoesje is inderdaad ontzettend leuk. Dat zijn van die dingen waar je de hele dag van kan genieten. Fijn dat je zo’n goede week hebt gehad. Fijn weekend. X

  2. Wat een leuke week heb je gehad meid.
    Ik zelf ben nu twee weekjes in verlof en heb nu eindelijk wat de gelegenheid om toch al wat vooruit te bloggen, want meestal lukt dat zo niet goed met een zoontje van 6jaar die me steeds nodig heeft. Eind mijn vakantie heb ik een filmpje over mijn heerlijke zomer vakantie die ik beleeft heb.

Geef een reactie

