Kijkje in het leven van Joor #30

Hoi lieve volgers , bloggers en andere lezers

Het is alweer de 30e editie van mijn ‘ kijkje in het leven van Joor ‘ rubriek. Wat gaat het hard! Deze week heb ik een redelijke drukke week gehad
met onder andere werken , dagje naar zoetermeer , weekendje weg geboekt etc.
Ik kijk echt enorm uit naar mijn vakantie & naar november! 🙂 Nog eventjes wachten! 😛 

Maandag 1 augustus

1 ) Na 3 dagen vrij te zijn was het weer tijd om te werken en tja mijn ochtend begint altijd met koffie!
2 ) Na het werken ben ik meteen gaan hardlopen weer want er moet weer getraind worden!
3 ) Rond half drie ben ik nog wat routes gaan fietsen hier in de buurt voor het hardlopen.
4 ) YES we hebben vandaag ons hotel geboekt in Londen nu alleen nog kaartjes voor harry potter studio’s betalen en vliegtickets!

Dinsdag 2 augustus

1 ) Vanmorgen weer vroeg met onze gelukspoppetje op weg naar het werk .
2 ) Ik eet al sinds vorige week salades als lunch en het bevalt me heel erg goed.
3 ) Ook zat ik weer aan de studie voor die blog cursus. Het bevalt me super! Erg leuk en leerzame cursus is het!
4 ) In de avond had ik geen zin in tv en ging ik verder lezen met dit boek. Een nog onbekende schrijfster maar ik vind de titel erg leuk!

Woensdag 3 augustus

1 ) Mijn vrije dag begon met een kop thee met honing erin want helaas ben ik op dit moment beetje verkouden en mijn keel is schaal.
2 ) Ik had weer om 11 uur een gesprek met mijn maatschappelijk werkster en het was bagger weer dus ik trok maar een regenpak aan.
3 ) We zijn op dit moment bezig met een tijdlijn van mijn leven. Ik schrijf positief en negatieve dingen op en dit doe ik met stiften.
Volgende week gaan we hiermee verder. Voor mij is dit een fijne opdracht om alle dingen wat ik heb meegemaakt van baby tot aan nu te verwerken.
4 ) Na het gesprek kwam ik weer als een bezopen kat thuis en nam ik eerst een lekkere lunch en uiteraard een paar afleveringen van Gilmore Girls ❤ .

Donderdag 4 augustus

1 ) Op mijn laatste vrije dag ben ik vroeg in de morgen gaan hardlopen! Wat was het heerlijk! Volgende week begin ik met mijn week 7 van de 5 km schema van Annemerel!
2 ) Rond lunch tijd at ik mijn salade op terwijl ik naar de vakantie vlogs van Madeleine keek. Echt leuk! ❤
3 ) In de middag na het shoppen in zoetermeer heerlijk een bak thee en koffie gedronken met een super lieve vriendin! Was echt super gezellig!
4 ) Dit is mijn buit van het shoppen en dat frozen tas is eigenlijk voor mijn nichtje want die geeft haar feestje zondag .

Vrijdag 5 augustus ( mijn nichtje is eindelijk 4!! )

1 ) Dag 1 van de 5 werk ochtenden kan beginnen! Ik denk dat ik bij dag vier kapot moe ben… maar we zullen zien!
2 ) Vandaag is mijn lieve nichtje jarig. Ze is eindelijk 4 geworden en mag dus naar de basischool! Vandaag even een foto zonder een bloem op der hoofd!
3 ) Sinds een week doen wij nu ook boodschappen bij de Aldi en het scheelt enorm veel geld!
4 ) Oh boy , het is weer mijn maand en tijd om extra te snoepen ( meiden jullie weten wel waarom! ) …

—————————————————————————

Het was voor mij deze week een fijne en gezellige week! Volgende week werk ik , heb weer een afspraak met de maatschappelijk werkster & ben aan het voorbereiden
voor mijn 5 km wedstrijdje in De Lier. 

Hoe was jullie week ?

Fijn weekend en geniet van het mooie weer! 

Liefs , 
Joor

4 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #30

  1. Ohhh wat goed dat je een tijdlijn maakt 🙂 Heb ook ook moeten maken afgelopen jaar op school. Soms best pittig omdat je weer in het verleden moet graven.:( Maar ook wel weer goed om terug te kijken hoe het allemaal ging. Oh wat leuk dat je mijn vlogs zo leuk vind. Dat vind ik echt lief van je ❤ ❤

Geef een reactie

