OOTD : Mijn nieuwe zwarte tuinbroek !

Vandaag is het weer maandag ( 8 augustus ) en tijd voor een outfit of the day. Ook is het vandaag de verjaardag van mijn zus. Gefeliciteerd zus! Ik heb besloten om jullie alvast mijn nieuwe tuinbroek te laten zien. Ik heb deze gecombineerd met mijn zwarte / witte gestreepte top ( die zag je vorige week ook al in mijn OOTD ) en mijn leuke zwarte sandalen. De achterkant van deze tuinbroek is iets anders dan mijn spijker tuinbroek met gaten.

——————————————————————–

Zwart witte gestreepte top : Primark
Zwarte tuinbroek : Primark
zwarte sandalen : Van Haren

En wat vinden jullie van deze outfit ? Dragen jullie wel eens een tuinbroek of draag je gewoon een jeans ?

Liefs , 
Joor

 

 

13 gedachtes over “OOTD : Mijn nieuwe zwarte tuinbroek !

  1. Tuinbroeken zijn cool! Ik heb er op het moment geen, maar zou er best weer een willen hebben. Ik heb zowel de broekversie als die met een rokje altijd graag gedragen. Staat meteen lekker stoer!

Geef een reactie

