Shoplog : Primark Zoetermeer

Vorige week donderdag ( 4 augustus ) was ik samen met een hele lieve vriendin hier in de buurt een middagje wezen shoppen. We zijn wel eens vaker met z’n tweeën naar Zoetermeer geweest en nu gingen we weer. Het was een redelijk mooie dag en ik haalde haar op en reden gelijk door naar Zoetermeer. We besloten om onze auto te parkeren onder de Primark ( daar kan je de eerste 2 uur gratis parkeren! ) . Ik ben enorm goed geslaagd in de primark en heb me redelijk nog kunnen inhouden met kleding wat ik wilde gaan kopen. Ik wilde zoiezo in Keulen ook nog wat gaan shoppen. Vandaag zie je mijn buit van de primark! 

————————————————————————–

Mouwloze zwart / witte top

Ik hou van strepen en ik was driftig op zoek in de primark naar een strepen shirt.  Deze zag ik later hangen en was op slag verliefd. Leuk om te dragen als het weer wat beter is en als het wat kouder is kan ik hem combineren met mijn zwarte blazer. En het stofje is heerlijk ( katoen ) . Deze was geloof ik 5 euro.

Zwart & witte gestreept v hals shirt

En daar hebben we nog een strip shirt… Ik vind ze zo leuk en kan niet genoeg shirts hebben in mijn kast met strepen. Deze vind ik wel erg leuk met dat witte randje. Ook draag ik dit soort t-shirts op mijn werk. Het is lekker dun en heerlijk om in te werken. Deze was geloof ik tussen de 3 – 5 euro!

Mijn Alice in Wonderland shirt

Ik hou van Alice in wonderland ( Ik moet echt nog steeds de nieuwste film zien!! ) en ik dacht eerst dat dit een crop top was maar toen ik hem voor me hield was dat niet het geval. Ik ben echt enorm blij dat ik toch deze heb meegenomen. Ik kan hem goed combineren met leuke rokjes / maxi rok etc.

IK HEB HEM NU OOK MIJN ZWARTE TUINBROEK ZONDER GATEN!

Haha sorry voor de titel van hierboven maar ik was zo enthousiast en blij dat ik eindelijk na lang zoeken mijn zwarte tuinbroek heb gevonden en ook nog eens in mijn maat! Zoals jullie weten heb ik een blauwe met gaten maar ik ben er niet helemaal blij mee en was dus toen al bezig met zoeken naar een leuke. Ik ben zo blij ermee! Deze was 19 euro en zeker de moeite waard voor mij om mee te nemen!

Zwarte basic shirt

Als laatste had ik ook nog een zwarte basic shirt meegenomen. Puur omdat ik ze zo fijn vind zitten en ik werk ook graag met basic shirts. Deze was 3 euro geloof ik!

—————————————–

Volgende week zie je mijn shop log van de Forever 21 . C&A , H&M en een onbekende winkel!! Ik ben echt super blij met mijn aankoopjes en vooral die tuinbroek ben ik het meest enthousiast erover! Ik zag overigens ook nog hele leuke jurkjes hangen. Tot mijn grote verbazing liet ik ze hangen maar wie weet wanneer ik in Keulen rond loop…. 

En wat heb jij voor het laatst gekocht?

Liefs , 
Joor

12 gedachtes over “Shoplog : Primark Zoetermeer

Geef een reactie

