Joorloveswriting geeft tips #05

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn laatste tips deelde via ‘Joorloveswriting geeft tips ‘.  Mijn laatste blog tips was op 20 mei. Het is nu alweer augustus… Oops! Maar goed ik heb weer wat leuke dingen verzameld en gevonden om met jullie te delen. Dus laten we maar snel beginnen!!!

————————————————

Gilmore girls

YES!! Hiervan word ik zo happy! Mijn favoriete serie komt terug in november. Ik was al blij dat de 7 seizoenen op netflix staan maar nu ik zo naar deze trailer kijk word ik helemaal enthousiast van! Was het maar november. Gilmore Girls komt op 25 november op netflix !

Film : Me Before you

Deze film zag ik laatst met I . Wat een mooie en zielige film was het! Ik had het boek nog niet gelezen maar nu ik deze film heb gezien wil ik het boek ook gaan lezen. Een aanrader voor iedereen die van dit soort films houden moet je zeker gaan kijken!

De boekenmarkt

Een tijdje geleden op een zondag ben ik samen met mijn vriend voor het eerst naar een boekenmarkt geweest. Ik wist eigenlijk eerst niet wat ik er van moest verwachten. Maar ik wou wel heel graag een keertje ernaar toe en dus zag ik dat op die beruchte zondag een marktje was in Delft. Het was lekker weer en had uiteindelijk mijn vriend overgehaald om er heen te gaan. We gingen eigenlijk zonder een tas mee te nemen en eigenlijk had ik achteraf wel spijt van. Want ik kocht daar gewoon voor een klein prijsje een paar hele toffe boeken! En ik moet zeggen de kwaliteit is erg goed!! Voor 1,2 of misschien 5 a 10 euro kan je al een boek kopen. Is echt geen geld voor een leuk boek. Eind deze maand kan je mijn boeken shop log zien wat ik heb meegenomen! Ik vond dit een leuke tip om met jullie te delen. Als je niet veel geld wilt uitgeven aan een boek dan zou ik zeker een boekenmarkt aanraden!

———————————————————————-

Dat waren mijn tips voor vandaag! En heb jij nog een leuke tip ( kan een serie , film , muziek etc zijn ) voor mij ?

Liefs , 
Joor

4 gedachtes over “Joorloveswriting geeft tips #05

Geef een reactie

