Kijkje in het leven van Joor #31

Lieve mede bloggers , lezers en andere mensen die graag mijn blog lezen!

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe persoonlijke weekoverzicht! Vandaag is het ook de dag dat ik de 5 km ga lopen tijdens de bradelierloop in De Lier. Hopelijk gaat het goed en ik heb er in ieder geval heel veel zin in! Ook doet mijn vader mee en gaat mijn moeder kijken naar ons. Afgelopen week was het qua werk rustig , heb ik 2 vrije dagen gehad , heerlijk serie gekeken en hadden een leuke avondje met vrienden.

———————————————————–

Maandag 8 augustus

1 ) Mijn vierde van de 5 dagen werken brak aan en ik was erg nog verkouden dus ik besloot om weer neusdruppels te gebruiken.
2 ) Ik had vanmorgen de auto geleend van mijn moeder dus die had ik terug gebracht en ben toen met de trein terug gegaan naar huis samen met een zak wortels!
3 ) Thuis ( rond half drie ) had ik zo’n honger dus ik nam een heerlijke salade en keek ik uiteraard verder met Gilmore Girls.
4 ) In de avond maakte ik weer onze wekenlijkse boodschappen lijst en schrijf beetje op wat we deze week gaan eten.

Dinsdag 9 augustus

1 ) Laatste werk dag ( 5 / 5 ) brak aan en ik voel me aardig fit en okรฉ!
2 ) Na het werken ben ik gaan boodschappen gaan doen ( onze wekenlijkse boodschappen ) .
3 ) Vandaag voor het laatst getraind voor de komende wedstrijd a.s zaterdag!
4 ) Laat in de avond ( eigenlijk nacht werk ๐Ÿ˜› ) ben ik een aantal afleveringen van Gilmore Girls wezen kijken.

Woensdag 10 augustus

1 ) Mijn vrije ochtend begon met een kop koffie en een to do lijst maken voor de komende 2 dagen!
2 ) Ik ben zo blij hiermee! Ik heb mijn kledingkast veranderd en mijn shirtjes zo in een la gedaan ( dit idee vond ik op Pinterest ). Ik ben echt helemaal blij ermee!
3 ) Ook ontving ik vandaag dit geweldige top ( van mijn online blog cursus gekregen ) .
4 ) Voor het slapen gaan nog even op bed een paar spelletjes spelen op onze Tablet.

Donderdag 11 augustus

1 ) Zo trof ik de konijnen aan toen ik het hekje open deed van hun verblijf. Ze zaten op hun zandbak het water van de deksel af te likken ๐Ÿ˜› . We hebben sinds kort een zandbak voor de konijnen in hun buiten verblijf en dit vinden ze zo leuk om te doen ( graven en zo ) . Ik ben nog op zoek nog naar meer leuke natuurlijke dingen voor de konijnen.
2 ) Ook nog voor het gesprek even mijn lunch gemaakt ( voor 2 dagen ! ) .
3 ) Om 11 uur had ik weer een gesprek met mijn maatschappelijk werkster maar het regende zo hard dat ik even wachtte in de auto totdat het iets minder had regende..
4 ) Toen ik weer thuis was heb ik even een heerlijk kop koffie gedronken met ja uiteraard weer een aflevering van Gilmore girls.

Vrijdag 12 augustus

1 ) Heerlijk in het donker ontbijten ( haha ik ben misschien wel gek om geen licht aan te doen ๐Ÿ˜› ) .
2 ) YES mijn idee ย voor een nieuwe tattoo is er! โค Ik ben er zo blij mee alleen ik weet nog niet wanneer ik hem laat zetten.
3 ) Vanavond krijgen we eters en ik had al wat voorwerk gedaan.
4 ) Ook was het vandaag tijd om weer met onze kindjes naar de dierenarts te gaan voor een nieuwe inenting!

———————————————————

Het was een leuke week en ik heb al weer wat afleveringen verder gekeken van Gilmore girls. ย Voor volgende week staat er niet veel in de planning.ย 
Ik ga 2 dagen oppassen op hele lieve kindjes en ik werk en ik ga nog genieten van het mooie weer.ย 

En hoe was jullie week ?

Fijn weekend allemaal!

Liefs ,ย 
Joor

10 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #31

  1. Je konijntjes zijn echt zo schattig! Leuk idee die zandbak, misschien bij mijn konijn ook eens proberen, al heeft die van mij echt smetvrees, haha. Wat gaaf dat je een tattoo wil nemen, ben erg benieuwd! Leuke weekoverzicht weer meid. Ik wens je nog een fijn weekend โค

    • Thanks!! ๐Ÿ™‚ ja ik kwam tegen op Pinterest! ๐Ÿ™‚ leuk dat je het misschien gaat proberen bij je konijn!! Jaaa ik heb zo’n leuk idee maar ik moet nog kijken wanneer ik het laat zetten etc ๐Ÿ™‚ Jij ook een fijn weekend meid! x

Geef een reactie

