Kijkje in het leven van Joor #32

Hey hallo allemaal !! 

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe persoonlijke weekoverzicht van mij! Deze week was het heerlijk weer ! 
Op zich wel een leuke week gehad met onder andere oppassen , verslaafd geworden aan Pokemon Go en een afspraak bij de huisarts! 
Hierna nog 1 persoonlijke weekoverzicht van mij en daarna 3 weken even niks op mijn blog! Ik kijk er enorm naar uit om even offline te zijn! 

——————————————————

Maandag 15 augustus

1 ) Vanmorgen op een van mijn vrije dagen stond ik om zeven uur op want er stond op de planning een dagje oppassen!
2 ) Rond acht uur ging ik op weg met de auto naar mijn oppasadres. Ik pas op 2 hele leuke en lieve jongens.
3 ) De gehele dag heb ik samen met mijn oppas kindjes pokemons gevangen en ja ik werd er meteen verslaafd aan!
4 ) In de avond heb ik weer heerlijk Sims 4 gespeeld.

Dinsdag 16 augustus

1 ) Vanmorgen toen ik wakker werd lag er weer een super leuk en lief briefje op tafel voor mij!
2 ) Na het ontbijt was het weer tijd om voor 2 dagen lunch te maken en ging ik aan de slag met mijn heerlijke salade .
3 ) Ook heb ik  een afspraak gemaakt voor volgende week bij de huisarts omdat ik enorm last heb van buikpijn tijdens het hardlopen.
4 ) Heerlijk een salade gegeten en weer naar mijn favoriete serie gekeken!

Woensdag 17 augustus

1 ) Vanmorgen met extra tassen naar mijn werk gegaan omdat ik na het werk een dag ging oppassen!
2 ) Heb mijn oppaskindjes meegenomen naar een zwembad in Bodegraven en het was echt een super leuke dag in het zwembad en ja ik ben ook van deze glijbaan afgegaan!
3 ) In de avond onze week boodschappen opgeschreven en een recept gevonden via de jumbo app voor vrijdag avond.
4 ) De volgende dag was ik vrij dus stond er in de planning de Gilmore Girls Marathon ❤

Donderdag 18 Augustus

1 ) Wakker worden met een kop thee , gilmore girls en de krant
2 ) Ook vanmorgen weer gewerkt aan mijn blog en wat artikelen af geschreven.
3 ) Tussen de middag was het weer tijd voor een heerlijke salade
4 ) Ook dronk ik weer vandaag Cola ( Cola schijnt te werken bij buikpijn ) vanwege mijn buikpijn. Het is nog steeds niet over 😦

Vrijdag 19 augustus

1 ) Vanmorgen begon mijn dag vroeg met koffie! Ik kan niet opstarten zonder koffie….
2 ) Na het werken ben ik gaan afwassen….. en schoonmaken van het huis
3 ) Rond 15.00 uur begon het paarden springen en ik vind dat zo leuk om te kijken! Met mijn tablet op mijn schoot keek ik naar een spannende spring wedstrijd!
Wauw wat deed Jeroen Dubbeldam het goed!
4 ) Mijn oom was vanavond bij ons en uiteraard gingen we met z’n drieen het spel kolonisten van catan spelen! Jammer genoeg heb ik niet gewonnen maar het was enorm gezellig!

———————————————-

Wauw wat gaat de tijd hard! Nog 2 weken en dan heerlijk vakantie! Voor volgende week staat de afspraak met de huisarts in de planning en ik ga een vriendin weer zien… Verder ga ik ook gezellig naar de camping met vrienden! 

Hoe was jullie week ?

Fijn weekend! 

Liefs , 
Joor

8 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #32

Geef een reactie

