OOTD : Make my day!

Hallo lieve mede bloggers , lezers !!! 

Ik ben weer helemaal terug ( een uitgebreid verslag van de afgelopen weken komt aanstaande woensdag online! ) . En we beginnen gewoon weer zoals elke maandag met een nieuwe outfit! Ook komt zaterdag mijn nieuwe weekoverzicht weer online en gaat het bloggen weer heerlijk verder! Ik heb het echt enorm gemist en ik heb in de tijd dat ik offline was veel inspiratie opgedaan! Voor vandaag heb ik gekozen voor een van mijn nieuwe shirts wat ik heb gekocht ( Spoiler : Er komen binnenkort veel shop logs aan ) en mijn geliefde 2e hands rokje en mijn vertrouwde birkenstocks! En als extraatje heb ik mijn leuke tas er bij gedaan.

Make my day shirt : New Yorker
Gekleurde rokje : 2e hands winkel in Amsterdam
Tas : Markt in De Lier
Birkenstocks : Winkel in Rotterdam

En wat vind jij van mijn outfit ?

Liefs , 
Joor

12 gedachtes over “OOTD : Make my day!

Geef een reactie

