Joorloveswriting is weer terug!

Hoi lieve mede bloggers en andere lezers van Joorloveswriting! 

Het is al ruim 6 weken geleden dat ik voor het laatst wat geplaatst heb hier op mijn blog. Vandaag dus een verslag van mij wat er allemaal is gebeurd! Op dit moment voel ik me nog kut om het zo te zeggen. Nog pijn en zo. Succes met lezen en ik waarschuw je het is een lange  blog! 

Buikpijn met als gevolg een kijk operatie

Ik had al een tijdje last van buikpijn ( vooral tijdens het hardlopen ) . Maar vorige  maand kreeg ik zo ontzettend last van me buik dat het echt niet normaal meer was. Ik kon niet meer goed lopen / zitten en ik probeerde te liggen. Helaas waren de assistenten van mijn dokter echt niet aardig en lieten me een soort van 3 dagen zitten met de pijn. Ze zeiden neem paracetamol en ibuprofen in en bel de volgende dag weer naar de huisarts. Nou joepie dacht ik. Helaas heb ik 2 nachten met pijn gelegen en amper geslapen en toch nog eindelijk op de 3e dag gehoord en werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis in Delft.

Daar werd ik gelijk op de spoedeisende hulp  onderzocht en werd er eindelijk werk van gemaakt. Mijn vriend was er gelukkig bij de hele tijd en dat vond ik erg fijn! Ook werd er gelijk een echo gemaakt en werd er al snel duidelijk dat het probleem lag in mijn onder buik en werd dus meteen daarna doorgestuurd naar de gynaecoloog.  Daar moest ik nog even wachten en besloten we om even in een kamertje te wachten ( ik lag op een bed ) . Rond de middag werd ik nagekeken door een gynaecoloog en werd al snel duidelijk wat het probleem was.

Het was namelijk de cyste ( een vocht gevulde holte ) die op mijn eierstok zat en dat verklaarde dus de pijn. Ik had zo ontzettend last ervan dat ze besloot om de cyste te gaan verwijderen via een kijk operatie ( laparoscopie ) . Er word dan via een gaatje de cyste eruit gehaald. Ik was opgelucht dat we het probleem hebben gevonden waardoor ik zo veel last had. De kijkoperatie werd al gelijk op dezelfde dag gedaan alleen we wisten nog niet hoe laat. En het was verstandig om een nachtje in het ziekenhuis te blijven.

Gelukkig kwam mijn moeder eind van de middag om mijn vriend te ondersteunen. Ik werd rond half zes naar boven gebracht naar de OK. Ik moest even wachten en rond zeven uur was ik aan de beurt. Gelukkig werd ik slapend gehouden door middel van een narcose dus ik merkte niet. 1,5 uur later werd ik wakker met veel pijn en emoties kwamen naar boven. Het was gelukkig voorbij!

Ik bleef een nachtje slapen in het ziekenhuis en dat was eigenlijk wel goed want ik had die nacht nog zoveel pijn en heb 2 keer gebeld om te vragen of ze iets van pijnstillers konden geven en ze hebben me ook fijn geholpen met naar de toilet gaan en zo. De dag erna mocht ik naar huis en kon het herstellen beginnen!

Ik ben echt enorm blij met alle lieve steun van collega’s , echte vrienden , familie etc.
Helaas ging het herstel niet zo snel als ik had verwacht en moest ik gewoon RUST houden. Ik wou de dagen erna gewoon werken maar iedereen had dat afgeraden…. Nu bijna 5 weken later gaat het nog niet. Nog veel pijn en gisteren nog naar ziekenhuis geweest vanwege heftige pijn. Ik moet echt rust houden en ik heb voor 14 dagen medicijnen.

Een paar dagen weg met mijn vriend

We hadden een  heel tijd geleden 2 hotels geboekt ( eentje in valkenburg en eentje in keulen ) . Maar we wilde nog even aankijken hoe het met mij ging. Als het niet zou gaan met mij hadden we gewoon onze trip gecanceld. Gelukkig hadden we een reis verzekering erbij gedaan. Maar wat een geluk dat het wel redelijk ging met mij en konden we toch nog even een paar dagen weg. We hebben wel onze trip moeten aanpassen en vooral geen gekke dingen gedaan. Heel veel rust genomen en vaak boeken gelezen op het terras of in onze hotel kamer. We hebben heerlijk samen met z’n 2en genoten om even weg te zijn na zo’n hectische gebeurtenis.

High tea + tas maken met collega’s

Op vrijdag 9 september was onze team uitje gepland. Ik besloot om toch te gaan en het was maar 2 uurtjes. Mijn vriend bracht me naar de locatie en daar wachtte wij rustig af totdat me collega’s er kwamen. Ik heb ze sinds eind augustus niet meer gezien. En ik vond het super leuk om ze weer te zien en te spreken. Ook al voelde ik me zelf niet echt nog fit en had nog wel pijn. Maar de afleiding was er zeker en heb heerlijk genoten van de high tea en van mijn collega’s . Wat een toppers zijn het allemaal!! Ik ben blij dat ik er toch bij ben geweest.

De vriendschap ( pen ) wat verwaterd! 

In de tijd dat ik moest rust houden en herstellen van mijn kijk operatie kwam ik erachter wie mijn echte vrienden waren en wie niet. Ik ben enorm blij met alle steun die ik toen kreeg maar helaas 2 vrienden die het dichts bij mij woonden zijn niet gekomen. Ze hebben alleen maar een kaartje gestuurd ( dat vond ik wel erg lief ) maar dat ze geen moeite doen om even hier heen te komen omdat ze of moe waren of naar een concert van Di-rect moest gaan tja…. Wat is dan belangrijker dacht ik bij mezelf. Ook heeft 1 van de 2 vrienden op het laatst afgezegd ( voor de Bridget Jones Baby ladiesnight in Den Haag ) . Ze had niet gezegd waar ze naar toe ging maar toen ik wat speur werk deed op het internet kwam ik erachter dat ze naar een concert van Di-rect ging op dezelfde avond. Ik vond dat echt gemeen. Blijkbaar is Di-rect belangrijker voor haar dan een vriendschap. Ik ben niet boos op deze 2 alleen teleurgesteld dat het mij gewoon vaker voorkomt dat mensen mijn teleurstellen of afzeggen. Ben ik niet gezellig genoeg om mee om te gaan? Maar goed voor nu ben ik dankbaar voor iedereen die wel super lief aardig en gezellig doet tegen me. En ben enorm blij met super lieve volgers die mijn blog volgen! ❤

Mijn nieuwe projectjes

Tijdens mijn herstel periode heb ik weer wat super cools ontdekt op het internet. Namelijk een Bullet Journal! Doordat ik op pinterest allemaal leuke dingen heb gevonden besloot ik om een Bullet Journal te maken en een eigen 2017 agenda! Hierin kan ik al mijn creatieve ideeën kwijt. Ik begin zelf eerst met de agenda want ja die wil ik in 2017 wel gaan gebruiken! Misschien vinden jullie het wel een leuk idee als ik er een keer over ga schrijven? Verder blijf ik gewoon lekker schrijven en heb ik onwijs leuke ideeën voor een boek.

Bridget Jones Baby Ladiesnight de luxe

Gelukkig vond ik nog iemand die met mij mee kon naar de ladiesnight van Bridget Jones namelijk mijn eigen moeder! Ik vond het zelf nog stiekem leuker dan dat ik met S zou gaan. We hebben heerlijk van te voren gegeten en zijn we daarna rustig naar de bioscoop gegaan. Ik zou niet zoveel vertellen aangezien ik nog een uitgebreid verslag wil gaan schrijven over deze leuke Ladiesnight!
Ik vond de film trouwens erg leuk! Ik ben dol op Bridget Jones films en deze was echt een toffe film! Een aanrader voor iedereen die nog er heen gaat!

Eindelijk zijn onze vrienden getrouwd!!

Wauw op vrijdag 16 september 2016 was het zo ver. Onze vrienden gingen trouwen hier in de buurt en wij waren de hele dag erbij. Zoals jullie weten vorig jaar ging mijn beste vriendin trouwen en nu vandaag een jaar later onze vrienden hier. We hadden eerst een lunch op een prachtige locatie en daarna kwam de bruid en bruidegom . We maakte daar foto’s en toen was het tijd om naar de plechtigheid te gaan. Wat was het een mooie dienst en mooi gesproken.  In de avond was het tijd voor feest. Het was echt een top avond en ik had het reuze naar mijn zin!

Ik ben actief op Polyvore !

In de afgelopen weken heb ik de leuke app ‘ Polyvore ‘ weer herontdekt en ben ik sindsdien erg actief. Ik vind het super leuk om allemaal nieuwe outfits te maken.
Hierboven zie je een aantal creaties wat ik heb gemaakt ( waaronder een Harry Potter outfit , Starbucks outfit etc. ) Wil je me volgen en heb je ook een account? Klik hier om naar mijn profiel te gaan!

Blog cursus , Nanowrimo en boektober!

Ook wil ik mijn blog cursus afronden en beginnen met een nieuwe uitdaging namelijk ‘Boektober’. Het is alweer bijna oktober en dus weer tijd voor een geweldige uitdaging!
Vorig jaar deed ik het ook en je kan het hier lezen hoe ik het heb gedaan. Ook wat nieuws dit jaar is ik heb besloten om mee te doen aan Nanowrimo. Nanowrimo is een uitdaging in de maand november om in 30 dagen 50.0000 woorden op papier te zetten. Een kort verhaal word het dan. Ik heb hier heel veel zin in en heb al wat super leuke ideeen om te schrijven en wie weet gaat het mij lukken om die 50.0000 woorden te halen!

——————————————————————————————————————–

Dat was mijn enorme update.. Sorry daarvoor maar ik vond het het wel een fijn idee om het op te schrijven en hoe het met me is gegaan de afgelopen tijd. 

En hoe is het met jullie ? Nog wat beleefd ?

Liefs , 
Joor

11 gedachtes over “Joorloveswriting is weer terug!

  1. Wat fijn dat je er weer bent en nu van de pijn verlost bent. Gelukkkg zeg! Jammer hoor, dat het zo moest lopen met twee vrienden. Ik denk dat ik boektober maar oversla dit jaar. Ik heb de boeken van vorig jaar nog niet eens uit. Misschien moet ik gewoon 1 boek per maand gaan lezen en dan met doel daar ook een review van te plaatsen op mijn blog. Misschien motiveert dat…. Breng je me zomaar op een idee!

  2. Poeh, dat is nogal wat allemaal! Wat idioot dat de arts je zo lang liet wachten voor je naar het ziekenhuis mocht. Gelukkig toch nog redelijk goed afgelopen. Vrienden blijven helaas wel vaker weg als je ziek bent, niet iedereen kan daar even goed mee omgaan helaas.
    Blij dat je toch nog wat leuke dingen hebt kunnen doen!

  3. Wat onwijs vervelend dat je je zo teleurgesteld voelt in je vrienden. Ik snap het enorm goed hoor. Het is ook niet niks dat je zo beroerd bent en zoveel pijn hebt.
    Onwijs fijn dat je vriend, je liefde, je ouders en wel wat vrienden en familie je zo steunen!! Dat hoort zo hoor meis.

    Ik hoop dat je snel opknapt..,, dat gun ik je echt!!

    Dikke knuffel!! 😘

  4. Fijn om te lezen dat je weer terug bent, maar wat een hoop ellende heb je toch meegemaakt en veel pijn, bah zo ontzettend naar. Jammer dat juist sommige mensen je dan ook nog eens zo laten zitten, maar probeer te focussen op diegene die er wel voor je zijn. Rust goed uit de komende tijd liefs x

      • Als er een cyste op de eierstok zat moet ik oa denken aan endometriose. Heb dat jaren geleden te horen gekregen.
        Heb je nu op een andere plek in je buik pijn of ergens anders?
        Heb zelf vorig jaar ook pijn in m’n buik gehad en had toen last van m’n darmen.
        Snap dat het frustrerend is voor je. Ben benieuwd wat ze volgende week zeggen.

  5. Hope ben je nu al beter hersteld en weet je nu eindelijk waardoor je zo veel pijn had.
    Wat super dat je moeder dan mee wou gaan mee jouw, je kan nog altijd het beste rekenen op je eigen moeder;-).
    Ze zeggen altijd je leer je echte vrienden kennen in nood maar dat is wel zo.
    Wat mooie foto van je en je vriend mooie outfit heb je aan meid.
    Komt wel goed mee jouw…

Geef een reactie

