Even geen kijkje in het leven van!

Ha lieve mede bloggers en lezers van mij

Voorlopig komt er geen kijkje in het leven van joor online totdat ik me echt weer 100 % beter ben. Ik heb nog enorm last / pijn en ze weten nog niet waardoor de pijn komt. Volgende week ga ik weer naar het ziekenhuis en dan naar een maag lever darm arts. Hopelijk komt er dan wat uit. 

Voordat de hel uitbrak kon ik nog afgelopen zondag mijn favoriete schrijfster  ( chantal van gastel ) en haar zus ontmoeten in Den Haag! Wat was dat super leuk en wat zijn ze super aardig en lief! Ze hebben samen een boek geschreven en die heb ik laten signeren! En uiteraard even bijgekletst want chantal herkende me van instagram en Twitter. 

Voorlopig hou ik me rustig en doe niet veel behalve bank hangen , series kijken ,lezen etc.  Ook ben ik bezig met ideeën voor mijn boek en uitwerken van karakters etc.  Ik baal dat ik nog last heb en hopelijk komt er volgende week wat duidelijkheid in wat ik heb.

Ook wilde ik een oproep doen voor alle bloggers die wel eens een ootd op hun blog laten zien. Het lijkt me super leuk om een paar collega bloggers in het zonnetje te zetten met hun outfit. Heb jij een leuke outfit foto?  Stuur dan je foto plus tekst waar je outfit vandaan komt + link van je blog  en dan zie je het binnenkort terug op mijn blog! 

Mailen kan naar : jorabakker@gmail.com 

Liefs 

Joor

9 gedachtes over “Even geen kijkje in het leven van!

  1. Doe vooral heel rustig aan, lieve meid. Ik heb ook een jaar lang vage (maar niet minder pijnlijke!) klachten gehad. Het was veel zoeken. Er werd aan nierstenen gedacht eerst, dat was het niet. Uiteindelijk pas bij de MDL arts kwam er goed en gedegen onderzoek met uitgebreide buikonderzoeken. Ik voelde me een beetje beschaamd dat ik “alleen” maar last had van verstoppingen door mijn PDS, maar de pijn was zo intens dat ik een paar keer de auto op de vluchtstrook heb moeten zetten omdat ik niet verder kon rijden. Nu heb ik de juiste medicatie en is de ergste pijn weg. Ik hoop dat ze bij jou ook snel de juiste oorzaak zullen vinden. Hou je taai en pas goed op jezelf. Liefs!

  2. Wat rottig allemaal! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Heb je al eens getest om compleet te stoppen met melkproducten (ook alles in pakjes, boterhamvlees en meer waar ze melk in verwerken)? Dat bleek bij mij de boosdoener te zijn. xxx

Geef een reactie

