OOTD : ik hou van roze!

Voor diegene die me al een langere tijd volgen hier op mijn blog ben ik onwijs gek op de kleur roze. En ik draag vaak de kleur roze! Speciaal voor vandaag
heb ik weer een leuke roze outfit voor jullie samengesteld! Het weer was op die dag erg lekker en ik besloot om toen maar gelijk een paar foto’s te laten schieten
voor mijn OOTD. 

Roze hoedje : Rock Werchter 2015
Roze hemdje : Primark
Gekleurde short : Primark
Birkenstocks : Winkel in Rotterdam

En wat vind je van deze roze outfit ?

Liefs , 
Joor

5 gedachtes over “OOTD : ik hou van roze!

Geef een reactie

