OOTD : Ooit wil ik een keer naar Amerika!

Op mijn bucketlist staat erg hoog een tripje naar Amerika. Het lijkt me echt een geweldige leuke ervaring en gelukkig denkt mijn vriend het ook zo over. Hij zou ook graag terug willen. Ik ben geïnspireerd door mijn droom naar Amerika te gaan en daar een toffe outfit van te maken. Vandaag dus een Amerikaanse outfit! 

Amerikaans shirt : New Yorker
Blauwe short : H&M
Birkenstocks ( sorry alweer maar ze lopen zo lekker ❤ ) : Winkel in Rotterdam

En wat vinden jullie van deze outfit ?

Liefs , 
Joor

12 gedachtes over “OOTD : Ooit wil ik een keer naar Amerika!

Geef een reactie

