Shoplog : Boekenmarkt van Delft!

Op zondag 17 juli ( damn dat is wel een tijd geleden! )  was ik met mijn vriend voor het eerst naar een boekenmarkt geweest. Ik wilde dolgraag een keertje kijken hoe dat is etc. En toevallig was er op die zondag  eentje  in Delft. Mijn vriend vond het wel leuk om mee te gaan en na gezocht te hebben waar het precies zat hebben we het gevonden en konden we heerlijk neuzen tussen allemaal boeken kraampjes. En tot mijn grote verbazing heb ik aardig wat boeken kunnen scoren voor een klein bedrag!

—————————————————————————-

Pippa Wright – Laat mij maar schuiven

Van Pippa Wright heb ik nog helemaal geen boeken in mijn bezit en ik wist van andere mensen dat ze leuk boeken schreef. Dus ik besloot om dit boek mee te gaan nemen.
Ik was nieuwsgierig geworden van het lezen aan de achterkant. Ik zal hieronder ook even de samenvatting van het boek geven! Dit boek was 1 euro! 

Na elf jaar huisje-boompje-beestje is Rory weer single. Haar ex Martin was geen feestbeest maar ze kon wel altijd op hem rekenen dacht ze. Tot Rory ontdekt dat zelfs de suffe Martin absoluut onbetrouwbaar is. Nu, op haar negenentwintigste, moet ze proberen haar liefdesleven en haar carriere bij het deftige woonmagazine Country House weer op poten te krijgen. Misschien kan ze iets leren van een foute man, zon snelle gladjakker die heel goed weet wat er te koop is en overal de weg weet. Ja, dat wordt Rorys nieuwe missie: zoveel mogelijk afspraakjes maken met de meest onbetrouwbare types. Spannend!

Bron : Bol.com 

Emily Giffin – Liefde enzo

Voor mij was dit een onbekende schrijfster. Maar de tekst achterop sprak me erg aan en ik dacht meteen meenemen. En raad eens hoe duur ie was ?
Juist……….. 1 hele euro! 

Claudia en Ben vormen een perfect stel. Vanaf hun eerste afspraakje zijn ze het er absoluut over eens dat ze beslist geen kinderen willen. Hun huwelijk is een droom. Tot Bens beste vriend hem vertelt dat zijn vrouw zwanger is en Ben plotseling van gedachten verandert. Claudia voelt zich verraden. Er volgt een scheiding. En al snel zoekt ze troost bij een andere man. Maar wanneer ze hoort dat Ben een nieuwe vriendin heeft, die maar al te graag een kind van hem wil, slaan jaloezie en spijt keihard toe. Claudia wil haar Ben terug!

Bron : Bol.com 

Keren David – Wat te doen met 8 miljoen ?

Wat ik zou doen met 8 miljoen? Nou in ieder geval op reis! Haha. Dit boek vond ik de titel zo leuk dat ik na het lezen van de achterkant heb besloten om mee te nemen.
Het is weer een onbekende schrijfster voor mij maar hé ik vind het super leuk om weer nieuwe schrijfsters leren kennen! 🙂

Wat doe je als je in één klap steenrijk en beroemd wordt? Het geestige en meeslepende verhaal van Lia Op het moment dat de zestienjarige Lia met haar moeder ruzie heeft over geld, wint ze de jackpot van 8 miljoen! Maar met haar nieuwe fortuin komen ook de problemen, want wat doe je als je ineens veel rijker bent dan je ouders? Wie zijn je echte vrienden als je kunt strooien met geld? En is het eigenlijk wel leuk om alles te kunnen kopen wat je begeert? En dan is er nog die ontzettend knappe, maar bijzonder mysterieuze Raf op wie alle meisjes verliefd zijn. Hij kruist steeds vaker Lia s pad, is dat toeval?

Bron : Bol.com

Sylvia Day met Gesloten hart & Veroverd hart

Ik ben echt dol op de boeken van Sylvia Day en wanneer ik bij een kraampje kwam en ik zag deze boeken liggen voor maar 5 euro per stuk was ik helemaal verbaast. Normaal zijn deze boeken 15 euro. Maar nu gewoon 10 euro goedkoper! WAUW! Ik heb gelijk deze 2 gekocht! Ben zo benieuwd ernaar! 🙂 Dus ik heb voor deze 2 10 euro betaald!

Gesloten hart 

Isabel Pelham en Gerard Faulkner vormen het meest schaamteloze en besproken echtpaar van Londen en zijn aan elkaar gewaagd in hun lusten, minnaars en minnaressen, scherpe verstand, provocatieve reputaties en hun weigering om verliefd te worden op elkaar. Hun huwelijk is een schijnvertoning, maar de waarheid is dat ze hun hart proberen te beschermen, angstig om zich aan elkaar over te geven. Dan gebeurt er iets waardoor ze gescheiden worden. Nu, vier jaar later, komt Gerard thuis, terug naar Isabel. De zorgeloze, flirtende jongeman heeft plaatst gemaakt voor een machtige en onweerstaanbare man. Dit is niet de man die ze getrouwd is, maar wel de man die haar gesloten hart alsnog zou kunnen veroveren

Veroverd hart

Eliza Martin is een gewilde erfgename. Gelukszoekers omcirkelen haar, van wie er zelfs één anoniem haar naar het altaar probeert te krijgen. Maar Eliza is niet gek en wil uitzoeken wie er achter dit complot zit. Daarvoor heeft ze een man nodig die zich tussen haar aanbidders zal begeven om de dader te vinden. Een man die niet opvalt, een uitstekende danser is, en een rustig karakter heeft.Jasper Bond is alles behalve dat: te groot, te knap en te gevaarlijk. Niemand zou ooit geloven dat een intellectueel als Eliza verleid zou kunnen worden door een actieheld als hij. Maar de combinatie van Eliza’s eigenwijsheid en het mysterie intrigeert hem zo dat hij de zaak niet kan weigeren. En als het aan hem ligt, zal hij de man zijn die haar hart verovert…

Bron : Bol.com 

————————————————————-

Ik ben echt super blij met deze boeken die ik gekocht heb bij een boekenmarkt! En wat een enorm verschil in prijs met de normale boekwinkel! Ik betaalde hier ongeveer 17 euro voor deze boeken. En normaal is een boek rond de 15 euro! Nou ik ga nu zeker weten wat vaker naar boekenmarkten! 🙂 

En heb jij een boek gekocht ? of lees je geen boeken ?

Liefs , 
Joor

3 gedachtes over “Shoplog : Boekenmarkt van Delft!

Geef een reactie

