Joorloveswriting geeft tips #07

Vandaag is het weer tijd voor nieuwe tips van mij. Ik kwam weer hele toffe dingen tegen op het web zoals een nieuwe boek , nieuwe tv show en een gloed nieuwe serie!!! 
Ben je benieuwd wat het allemaal is ? Scroll dan nu naar beneden!! 

—————————————————————-

Oh oh daar gaan we weer – tv show

Toen ik in de zomer hoorde dat een nieuwe ‘ Oh Oh cherso ‘ eraan kwam werd ik gelijk enthousiast! Deze tv show moet ik gaan zien.
Gewoon omdat het te fout is en de types die deze keer naar Mallorca gaan zijn echt ehm ja te grappig om te zien op tv.
De nieuwe cast van ‘ Oh oh daar gaan we weer ‘ gaat deze keer naar Mallorca toe en check hierboven het intro filmpje!
Deze tv show komt vanaf dinsdag 8 november op RTL 5 

Er komt een nieuwe Fifty shades of Grey boek aan!

Ik ben echt een enorme fan van de boeken van Fity Shades of Grey. Ik heb ze ook echt alle boeken en uit gelezen. Volgend jaar ( 2017 ) komt de 2e film uit en ik kan zelf niet wachten daarop! Hopelijk wil ik dan naar zo’n ladiesnight gaan. Dat lijkt me super leuk! Maar goed om even terug te komen op de titel hierboven. Er komt dus een nieuwe boek uit van Fifty Shades of Grey!
Het laatste boek wat uit was gekomen was ‘Grey ‘. Wat je kon lezen vanuit Christian zijn belevenissen. Maar er zullen nog meer boeken over Christian zijn belevenissen komen. Dat meldde de schrijfster. Het eerstvolgende boek gaat heten ‘ Fifty Shades Darker from Christian’s Point of View ‘. Dit boek zal in 2017 uitkomen. Verder is er nog geen nieuws wanneer de Nederlandse versie zou uitkomen maar ik hou jullie op de hoogte!

Famous in love – nieuwe serie!

Zoals jullie weten gaat Pretty Little Liars stoppen na seizoen 7.  Maar de maker van Pretty Little liars heeft niet stil gezeten
en komt in April 2017 met een gloed nieuwe serie genaamd ‘ Famous in Love ‘.  Hierboven kan je de trailer zien!
Deze serie begint na de laatste aflevering van Pretty Little Liars volgend jaar in April.

Deze tv show komt van een boeken reeks van Rebecca Serle. In deze serie volgen we Paige ( Bella Thorne ) die
als een jonge actrice wil gaan maken in Hollywood.  Onderweg als actrice maakt ze van alles mee.
Ik ben zelf erg enthousiast en benieuwd naar deze serie. Ook wil ik voor april volgend jaar de boeken gaan lezen.

Harry Potter en het vervloekte kind Deel Een en Twee

De Engelse boek van Harry Potter en het vervloekte kind is al een tijd uit maar ik zag op Bol.com dat de Nederlandse versie
in november uit komt. Rond mijn verjaardag nog wel! Dit word een van de dingen wat ik graag wil hebben voor mijn verjaardag!
Dit boek komt op 19 november uit maar je kan hem nu al reserveren op bol.com! 

—————————————————————————————————————————————————————

Dat waren weer de tips voor vandaag van mij. En wat vinden jullie van deze tips ? Of hebben jullie voor mij een leuke tip ?

Liefs , 
Joor 

5 gedachtes over “Joorloveswriting geeft tips #07

  1. Pingback: Joorloveswriting geeft tips #08

Geef een reactie

