OOTD : Bloggers in het zonnetje #01

Vandaag is het weer maandag en dus weer tijd voor een nieuwe OOTD! Voor de verandering sta ik niet zelf op de foto maar andere collega bloggers! Een tijdje geleden ( 2 weken terug ) heb ik een oproepje gedaan in een faceboek groep naar bloggers die wel eens een outfit op hun blog laten zien.Β  Ik vond het een leuk idee om een paar bloggers met hun outfit in het zonnetje te zetten op mijn blog. Uiteraard staat ook de link van hun blog erbij. Vandaag begin ik met Izzy , Celine en Laura.

————————————————————————-

Iszzysworld

Jurk : Zara
Tas : Ted Baker
Schoenen : New Look

https://iszzysworld.wordpress.com/

The Girl With The Hat

Hoed: Primark
Top: Bershka
Broek: C&A

http://www.thehatwiththegirl.wordpress.com/

makeupbytwo

De jas: la sincera
Topje met koll: h&m
Zwarte jeansbroek: Zeb

http://www.makeupbytwo.wordpress.com/

——————————————————————————

Dit waren alvast 3 hele toffe bloggers. Volgende week maandag kan je nog hele toffe bloggers zien op maandag. Als je dit ziet en je wilt dit ook ? Stuur dan even een mailtje naar : Jorabakker@gmail.com en ik zorg dan dat je op mijn blog komt met je link naar je blog!

En wat vinden jullie van deze bloggers met hun outfit ?

Liefs ,
Joor

 

 

 

8 gedachtes over “OOTD : Bloggers in het zonnetje #01

Geef een reactie

