Shoplog : Large , Hunkemöller , onbekende winkel , blond Amsterdam & Bristol!

Vandaag zie je weer een shop log van onder andere Large , Hunkemöller Bristol en een onbekende winkel! Ben erg blij met de aankoopjes. 
En heb eindelijk wat gekocht wat ik zo graag wilde hebben!!! 

—————————————————–
Large

Mijn vriend en ik zijn lid van Large.nl en kopen wel eens wat kleding daar. Ik vind het een leuke webshop en telkens wanneer er een nieuwe magazine op ons deurmat ligt
kijk ik er altijd wel even in. Er zitten altijd wel leuke dingen tussen. Large heeft ook een hoop Gothic kleding maar ook genoeg andere kleding. Ik ben al een tijd verliefd geworden op de jurkjes van Large en heb nu eindelijk 3 jurkjes daarvan besteld en inmiddels ook binnen.

Ik wou deze jurkjes al een tijdje bestellen maar ik wachtte toch nog even af totdat ze iets goedkoper waren. Tot aan laatst waren deze jurkjes afgeprijsd naar ongeveer 30 euro per jurkje. Ze waren eerst 40 euro per stuk! Ik heb geen favoriet want ik vind ze alle drie echt tof!! De Mario Bros Jurk is iets korter dan de andere 2.

Bristol

Ik zocht al een tijd naar bruine schoenen en zwarte laarzen. Maar kon niet echt hele toffe vinden totdat ik een reclame foldertje binnen kreeg van de Bristol.
Ik neusde er in en zag allemaal toffe schoenen in het foldertje staan. Dus ik besloot om even daar in deze winkel te gaan neuzen. Ik kwam met een blij gezicht
deze 2 paar schoenen tegen en was meteen verliefd. De bruine enkel laarsjes vind ik zo tof omdat ze bruin zijn en kan ze mooi combineren met mijn andere kleding in mijn kast.
En de zwarte laarzen moest ik wel nieuwe hebben omdat mijn oude laarzen de prullenbak zijn beland. Ik was voor deze 2 ongeveer 60 euro kwijt.

Onbekende winkel , Blond winkel & Hunkemöller

Ook heb ik weer wat kunnen scoren bij een blond winkel. Heb daar van een portemonnee en 2 Senseo kopjes meegenomen. De plastic tas die ik er bij kreeg hou ik natuurlijk ook!!
In een onbekende winkel kwam ik deze roze comfortabele broek tegen. Ik hou echt van dit soort broeken en het zit niet te strak en lekker los. Deze was maar 10 euro en kreeg ik van mijn vriend!
Als laatste liep ik nog de Hunkemöller binnen en zag de lijn van Anna Nooshin. Ik vond haar lijn echt geweldig en na even geneusd te hebben , heb ik besloten om alleen deze beha mee te nemen.

—————————————————————

Zo dat was deel 2 van mijn shop log. Er komt nog eentje aan van de primark en de New Yorker. Ik heb besloten om tot aan mijn verjaardag ( 20 november ) niks te gaan kopen voor mezelf.
Tenzij ik het echt nodig heb.

En wat vind jij van mijn aankoopjes ? Wat heb jij voor het laatst gekocht?

Liefs , 
Joor

7 gedachtes over “Shoplog : Large , Hunkemöller , onbekende winkel , blond Amsterdam & Bristol!

Geef een reactie

