Kijkje in het leven van Joor #33



Lieve lezers , bloggers 

Ik keek net even wanneer mijn laatste kijkje in leven van Joor online was gegaan.. En dat was op 20 augustus! 
In deze tijd is er veel gebeurd ( kon je ook lezen op mijn blog ) maar het gaat nu aardig de goede kant op! Ik heb 
nog wel last van me gaatje ( waar de galblaas is uitgekomen ) . Maar dat zal na verloop van de tijd wel weer over gaan. Voorlopig dus nog even
me rust houden en geen gekke dingen doen. Deze week begon ik langzaam met werken , ben ik genoeg naar buiten gegaan
en heb ik eindelijk 2 nieuwe inwoners in huis! 

————————————————————————-

Maandag 17 oktober

1 ) Ik installeer zoals elke morgen mijn plekje op de bank met mijn kussen , deken , tablet , boekjes en fles water.
2 ) Na een paar uur tv gekeken te hebben ging ik even een blokje om. Even een frisse neus halen.
3 ) Na de wandeling was ik kapot en toen heb ik maar weer op de bank uitgerust en folders gekeken.
4 ) Om 8 uur was ik kapot moe en ben toen naar bed gedaan ( uiteindelijk viel ik pas rond 23.00 uur in slaap 😦 ) .

Dinsdag 18 oktober

1 ) Sinds ik een tijd uit de running was begon ik weer met ‘ Bakery story ‘ op de tablet. Is een erg verslavend spel! Je kan daar je eigen taarten en zo maken.
2 ) Heel even toch nog aan mijn blog cursus gezeten. Ik ben bijna klaar ermee!
3 ) Mijn win pakketje van de hema kwam binnen * je kan nog meedoen!  klik hier!
4 ) Ook kwamen mijn hele collectie van SamSam de oude tv serie binnen en een super gave notitie boekje van Alieexpress!

Woensdag 19 oktober

1 ) Vanmorgen begon ik met dingen op te schrijven in dit geweldig leuke Happyness Planner van de hema ( Deze en nog 3 andere producten kan je winnen  bij mijn winactie! )
2 ) Rond een uurtje of tien / half elf nam ik een lekker kop thee met stukjes appel.
3 ) In de middag besloot ik om een eenvoudige kwarktaart te maken voor mijn collega’s . Als dank je wel voor alle lieve steun die ik had gekregen de afgelopen tijd.
4 ) Deze avond was heel tof want onze nieuwe inwoners zijn gearriveerd. Ze waren wel meteen verstopt in hun huisje maar dat is wel logisch want ze waren nog een beetje bang.

Donderdag 20 oktober

1 ) Vanmorgen als allereerste keer mijn nieuwe schatjes eten gegeven en ja hoor ze stonden al klaar!
2 ) Ik was vanmorgen even een paar uurtjes op me werk om mee te lopen. Was wel leuk maar vermoeiend en ik besloot om na het werk bij mijn ouders te rusten op de bank met heerlijke schuim koffie gemaakt door mijn moeder!
3 ) Verderop deze dag had ik nog wat groentes gescoord in de jumbo ( en wat extra’s meegesmokkeld ) voor mijn schatjes en een extra groente bal voor in de kooi.
4 ) Voordat ik ging slapen gaf ik Hennie & Alex ( ja zo heten ze! 😛 ) nog wat groen en ja ze hadden er blijkbaar zin in 🙂

Vrijdag 21 oktober

1 ) Vanmorgen voor dat ik naar me werk ging had mijn vriend een lief briefje geschreven voor me.
2 ) Na het werken toen ik thuis kwam ben ik als eerste heerlijk op de bank gelegen met kop koffie en een bak appeltjes. Ging even wat afleveringen kijken wat ik heb opgenomen.
3 ) Verder deze middag nog een bos bloemen gekocht voor mijn schoonouders.
4 ) Mijn outfit voor morgen klaargezet ( Ja en links staat mijn roze was mand 😛 ) .

—————————————————————————————————

Deze week was tof want ik ben weer terug op me werk. Heb weer super lieve reacties gehad van de bewoners en collega’s . Ik ga het voorlopig rustig aan doen en wanneer de tijd rijp is en wanneer ik me echt 100 % beter voel ga ik weer zelfstandig aan het werk.  Ook heb ik eindelijk 2 cavia’s thuis! Wat een schatjes zijn het! Alleen ze zijn nog een beetje bang. Hopelijk ontdooien ze gauw.

En Hoe was jullie week ?

Fijn weekend! 

Liefs , 
Joor

9 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #33

    • Dank je !!! Nou ze zijn wel nieuwsgierig en ze zijn tam. Maar ze moeten nog wennen aan ons. Ik hoorde dat ik ze elke dag even moet oppakken en aaien…

      De mensen waarvan we de cavia’s kregen zeiden als tip dat we ze even paar dagen met rust moet laten. Even inderdaad laten wennen.

  1. Wat een fijne weekje heb je gehad meid. Is altijd super om te horen dat je toch goed maakt na die ingreep. En wat fijn dat je nieuwe inwoners hebt 😉 Leuk dat je naar je werk hebt gegaan is altijd fijn om zo complumetjes te krijgen van iedereen.

Geef een reactie

