Kijkje in het leven van Joor #34

Lieve blogers , lezers 

Vandaag weer een gloednieuwe persoonlijke weekoverzicht van mij! 
Deze week was het op zich wel een drukke week met onder andere ; bruiloft , 
persoonlijke cursus , kapper afspraak en werken. Het was wel wel een toffe week!
Het plaatsen van deze weekoverzicht was vandaag iets later dan gepland. Volgende week zie je een week overzicht
tot en woensdag. 

—————————————————————————-

Maandag 24 oktober

1 ) Als eerste deze twee lieverds eten gegeven. Ze eten al sinds dag 1 al samen uit een bak!
2 ) Mijn collega had eindelijk haar chocola en kaart gevonden en deelde dit op instagram! ❤
3 ) Weer een kapper afspraak gemaakt voor aanstaande vrijdag in Woerden.
4 ) In de avond had ik mijn eerste cursus avond en helaas lukte me niet om tot het einde te blijven maar heb deze papieren meegenomen om thuis rustig alles te lezen en mijn eerste huiswerk opdracht te gaan maken.

Dinsdag 25 oktober

1 ) Vanmorgen om half zeven op gestaan om nog samen met mijn vriend te kunnen ontbijten.
2 ) Ik ben klaar om naar het werk weer te gaan! Helaas ging het vanmorgen niet zoals het ging 😦
3 ) Wanneer ik weer thuis was ben ik op de bank geploft en voor een paar uur even tv gekeken.
4 ) Hugo Borst vind ik een topper! Wat een goed artikel weer in de krant!

Woensdag 26 oktober

1 ) Vanmorgen stonden we om tien voor acht op en nam ik koffie en thee! ( dit doe ik meestal elke ochtend! )
2 ) Mijn outfit voor vandaag!
3 ) Na de ceremonie in het stadhuis ( Waar Barbie en Micheal ook zijn getrouwd ) , was ik kapot moe en gingen we voor een paar uur rusten in het hotel.
4 ) Rond vijf uur was het tijd voor een hapje eten en drinken in Scheveningen!

Donderdag 27 oktober

1 ) De volgende morgen ons uitzicht van het hotel in Scheveningen.
2 ) Rond tien uur in de ochtend waren we thuis en nam ik koffie en ging ik even RTL boulevard terug kijken!
3 ) De rest van de dag heerlijk op de bank naar muziek geluisterd!

Vrijdag 28 oktober

1 ) Vanmorgen werd ik wakker in de kamer van mijn nichtje ( die samen met haar broertje en ouders bij mijn ouders verblijven ) .
2 ) Rond tien voor half negen ging ik met de auto naar me werk .
3 ) Toen was het tijd om weer een nieuwe kleur in mijn haren te doen bij de kapper!
4 ) In de avond bij een gezellige ex ( nou ik hoop dat ze terug komt bij ons team ) collega en haar koniijn Cooper wezen eten en gezellig bij gekletst!
En je kan beetje zien hoe mijn haar er nu uit ziet!

—————————————————————

Was op zich wel een leuke week wel vermoeiend. Het gaat wel al aardig de goede kant op en ik kijk er naar uit wanneer ik helemaal hersteld ben! 
Volgende week is het een korte week ( de reden waarom zal ik nog vertellen binnenkort ) . Ook heb ik 3 cursussen achter elkaar. Hopelijk hou ik ze allemaal vol! 

Hoe was jullie week ? 

Fijn weekend en geniet van het extra uurtje slapen 🙂

Liefs , 
Joor

4 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #34

Geef een reactie

