OOTD : Harry Potter

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe outfit of the day. Voor vandaag heb ik niet een maar 2 outfits voor jullie. Niet alleen ik sta op de foto
maar een andere geweldige toffe mede blogster Jorinda staat vandaag ook centraal hier op mijn blog. Ik heb gekozen voor als thema ‘ Harry Potter’.
Ze is net als ik een mega fan van Harry Potter en vandaar dat ik haar ook vroeg voor een leuke HP outfit. Ook gaan we volgend jaar samen naar de Harry Potter Expo in Utrecht en ik kijk er al naar uit ! Lijkt me echt super leuk en gezellig!

———————————————————————–

Jorinda Nicola

Shirt: Platform 9/34 winkel Londen
Broek: Primark
Schoenen: Van Haren
Hoed: Pull and Bear
Oorbellen: Primark
Armbanden: onbekend

http://expectopatronum1990.blogspot.nl/

Ze heeft nog meer leuke outfits op haar blog staan dus ik zou zeker weten even een kijkje nemen op haar blog! πŸ™‚

Joor

Zwart hoedje : Malgrat Β ( spanje )
Zwarte vest : The Lady sting
Harry Potter top : Primark
Groene broek : Esprit
Zwarte laarzen : Bristol

————————————————————————————–

En wat vinden jullie van deze twee outfits? Is het leuk om vaker een thema te bedenken voor mijn outfits?

Liefs ,Β 
Joor

9 gedachtes over “OOTD : Harry Potter

Geef een reactie

