9 geschikte jurken voor een bruiloft!

Mijn jongste broertje gaat binnenkort trouwen. Heel erg tof! En helemaal super dat ik getuige mag zijn op zo’n belangrijke dag. Op zo’n speciale dag wil je er toch leuk uit zien ( natuurlijk niet mooier dan de bruid hé ) . Mijn jacht naar een feest jurk is al begonnen en vandaag laat ik jullie een paar jurken zien die ik erg tof vind voor een bruiloft. 

————————————————————–

Dreamdresses Arnhem

Via mijn schoonzus kwam ik op de site van Dreamdresses uit. Deze shop bied heel veel jurken voor speciale gelegenheden aan waaronder dus ook feestjurken. Ik heb even geneusd op hun site en kwam 3 hele toffe jurken tegen die ik wel erg leuk vind voor een bruiloft. 

1 ) Deze rode cocktail jurkje vind ik erg leuk eruit zien en vooral die strik voorop maakt het helemaal af. Leuk om met een zwarte colbert en zwarte pumps deze outfit compleet te maken. Deze jurk is maar 35 euro.

2 ) De blauwe cocktail jurk met een glitter top vind ik verrassend leuk! Vooral die glitter top vind ik echt geweldig leuk! Deze jurk is maar 25 euro.

3 ) Ik hou van de kleur paars en er mag natuurlijk geen paarse jurk ontbreken in dit rijtje!
Leuk dat het aan de bovenkant een soort van roosje zit. En hij ziet er lang uit op de foto.
Dit jurkje is maar 39,99 euro.

Esprit

Uiteraard kan ik deze zoektocht niet mijn favoriete winkel overslaan. Verrassend zag ik wel wat leuke jurkjes in de shop maar ben nog niet helemaal om. 

4 ) Deze off shoulder stretch jurk vind ik erg leuk en de kleur blauw vind ik wel tof om te dragen bij een bruiloft. Dit jurkje is 100 euro.

5 ) Deze soepele Jersey Jurk met kant vind ik nog het allerleukste van deze 3 jurken van de Esprit. Ik hou van kant en vooral in jurkjes. Plus de kleur vind ik tof. Dit jurkje is 80 euro.

6 ) Deze stretch jurk met kant is een aparte maar toch een toffe jurk. De onderkant vind ik erg leuk en is niet zoals andere jurken. Een aparte jurk en daar hou ik wel van. Dit jurkje is 90 euro.

Zalando

Als laatste webshop belandde ik bij Zalando. Zalando heeft echt wel leuke kleding en zo ook feest jurken. Ik ben enorm verrast van het vele aanbod wat ze hebben. Ik heb weer gekozen voor de kleur blauw en bordeau rood. 

7 ) Deze Chi Chi Londen gala jurk vond ik erg mooi ( en dan vooral de bovenkant ).
Deze jurk is 100 euro .

8 ) Deze mint Berry cocktail jurk vind ik erg leuk en denk ik het meest geschikt voor een bruiloft en voor andere feesten. Dit jurkje is ook 100 euro.

9 ) Als laatste weer een blauw jurkje. Het is toevallig ook een Chi Chi Londen Saffie Cocktail jurk en ik vind hem geweldig vooral met de witte print op de top en op de onder kant. Dit jurkje is 95 euro.

————————————————————————–

En wat vinden jullie van deze jurken ? En wat vind jij een geschikte jurk voor een bruiloft? 

Welke jurk ik uiteindelijk heb gekozen hou ik nog even geheim maar zal ik wel na de bruiloft onthullen op mijn blog! 

Liefs , 
Joor

8 gedachtes over “9 geschikte jurken voor een bruiloft!

  1. Ik vind je eerste drie toppers het mooiste zeker die rode maar wat je ook zegt paars staat jou ook echt super zou je nog een link sturen waar je misschien nog iets aan hebt

  2. Pingback: OOTD : De jurk wat ik aan had op mijn broertjes bruiloft! – Joorloveswriting

Geef een reactie

