Kijkje in het leven van Joor #35

Lieve volgers , mede bloggers

Vandaag een korte week. Afgelopen week ben ik ziek geworden en heb ik
nogal last gehad van me gaatje ( haha klinkt wel beetje gek ) en ben onwijs misselijk.
Ook had ik 3 cursussen waarvan ik ze allemaal heb afgezegd omdat ik nog niet lekker voelde.
Ik ben zelf ook begonnen aan Nanowrimo 2016! Na deze maand zal ik het verhaal online zetten!

——————————————————–

Maandag 31 oktober

1 ) Vanmorgen vroeg als eerste mijn schatjes eten gegeven. Dat doe ik trouwens elke morgen!
2 ) De rest van de dag met pijn en misselijkheid op de bank gelegen en naar de afleveringen van ‘ Jill & Jessa counting on ‘ gekeken.
3 ) HENNIE! ❤ Ze blijft nu heerlijk op me schoot liggen en is zo lief!
4 ) Mijn schoonzus en vriend wonen samen en dus besloot ik om dit kaartje naar ze te sturen!

Dinsdag 1 november

1 ) Vanmorgen kon ik gewoon niet meer slapen van de pijn en stond ik op en ging ik koffie zetten voor me vriend.
2 ) Deze dag vooral op bed gelegen & nog helaas een bezoek aan het ziekenhuis gebracht 😦 . Waarschijnelijk heb ik een virus opgelopen en moet ik vooral echt goed rust houden. Dus de rest van de dag  hang ik op de bank.
3 ) Ook begon ik vandaag met Nanowrimo 2016! Dit is mijn titel van het boek! Hopelijk haal ik de 50.000 woorden in deze maand!
4 ) Verder deze dag op de bank tv gekeken , boek gelezen , blogs gelezen etc.

Woensdag 2 november

1 ) Vanmorgen begon ik met 2 paracetamols.. Hopelijk gaat de pijn wat verzwakken!
2 ) Ook vanmorgen het nieuwe programma van Johnny de mol gekeken ( Reis van je leven ) . Mooi programma!
3 ) Alex wou een selfie dus ja dan doe je het maar hé ?:P .
4 ) In de middag druk bezig geweest met inhaal werk van me cursus. Cursus bevalt me wel aardig! Maar ik kan er nog niet heel veel over kwijt omdat ik er maar een keer ben geweest.

——————————————————————–

Helaas is het een korte week….. En omdat ik echt nog niet fit ben en omdat niet veel online ben te vinden de afgelopen dagen. Voor volgende week zal ik het weer normaal zijn. Ik ga hopelijk weer zachtjes aan werken ( hoop ik dat het gaat lukken! ) en weer gaan naar mijn cursus op maandag. Verder heb ik niet veel in de planning. 

En hoe was jullie week ?

Fijn weekend! 

Liefs , 
Joor

3 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #35

  1. Wat een lieverds zijn het!!! Zulke leuke foto’s! Wat naar dat je ziek bent. Je hebt met die operatie natuurlijk ook al het één en ander achter de rug. Je weerstand is dan altijd wat minder. ik hoop dat je snel weer opknapt. X

Geef een reactie

