OOTD : Rozen VS dr martens!

Het is weer maandag en dus weer tijd voor een nieuwe outfit of the day! Vandaag dus enkel alleen een outfit van mij!
Ik vond het overigens wel erg leuk om andere bloggers in het zonnetje te zetten. Dus wie weet in de toekomst dat ik het nog een keer ga doen.
Voor vandaag heb ik weer mijn favoriete schoenen uit de kast getrokken namelijk mijn Dr martens schoenen! Hierbij heb ik nog een toffe shirt
erbij gedaan en een lekkere comfy broek.

———————————————————————

Zwart hoedje : Malgrat ( spanje )
Rozen top : New Yorker
Groene broek : Esprit
Dr martens schoenen : Ebay

——————————————————-

En wat vinden jullie van deze outfit ?

Liefs , 
Joor 

7 gedachtes over “OOTD : Rozen VS dr martens!

Geef een reactie

