Boek review : Zonder jou – Chantal & Priscilla van Gastel

Al een tijdje ben ik echt actief weer bezig met het lezen van boeken en wat is dat heerlijk zeg! Geen tv of telefoon maar lekker een boek op de bank lezen en uiteraard met een kop thee erbij. Een tijdje geleden kwam het nieuwe boek van Chantal en haar zus Priscilla uit en ik was zo nieuwsgierig geworden naar het boek dat ik hem gelijk besteld heb. Ik ben dol op de boeken van Chantal en ik ben zelf echt een fan van al haar boeken. Zonder jou hebben Chantal en Priscilla samen geschreven en dit keer is het geen roman maar een spannende boek.

Zonder jou gaat over een moeder ( Valerie ) en haar kind Mick.
Mick is een bijzondere en aparte jongen. Valerie gaat op zoek naar hulp voor
haar kind Mick. Ook gaat ze op zoek naar haar echte vader.
Je leest in dit boek niet alleen hoe Valarie haar zoektocht naar haar vader
doorzet maar ook lees je stukjes over Mick en wat hij allemaal uitspookt.
Je word echt in het verhaal meegzogen en het is echt een fantastich goed verhaal. Als je van spanning houdt is dit echt een aanrader!

Ik vond het zelf een erg tof boek om te lezen. Je zit ook echt meteen in het boek en ik kon het amper weg leggen want ik wilde natuurlijk weten hoe het verder ging. De meiden hebben het ook super leuk gedaan met tussendoor ook stukjes laten lezen over hoe het met Mick gaat. Ik ben echt een fan van dit boek en ik ben erg blij dat ik hem gekocht heb!

Je kan dit boek onder andere bij Bol.com en andere boekwinkels kopen rond de 20 euro.

Ken jij dit boek of ken je Chantal van Gastel ?ย 

Liefs ,ย 
Joor

4 gedachtes over “Boek review : Zonder jou – Chantal & Priscilla van Gastel

Geef een reactie

