Kijkje in het leven van Joor #36

Lieve volgers , mede bloggers etc …

Vandaag weer een nieuwe persoonlijke weekoverzicht! Deze week heb mezelf rust gehouden.
Heb vooral op de bank gelegen , netflix gekeken , programma’s terug gezien , wat geschreven en
ook nog even naar buiten geweest. Sorry lieve mensen mijn leven op dit moment is saai en beetje eentonig…

————————————————————————-

Maandag 7 november

1 ) Vanmorgen begon mijn dag met een disney mok en TLC.
2 ) Ook weer eens nieuwe afspeellijsten op Spotify gemaakt ( ik verander na zoveel tijd weer de afspeellijsten šŸ˜› ) .
3 ) Zelf ben ik ook begonnen aan de Assertiviteit cursus voor volwassenen. Erg leerzame cursus en ik leer er een hoop van!
4 ) Mocht van mijn vriend deze bol.com cadeau kaart uit gaan geven en dat deed ik met veel plezier !

Dinsdag 8 november

1 ) Vanmorgen ( zoals elke ochtenden ) lig ik op de bank en kijk ik tv ( vandaag een aflevering van RTL boulevard ).
2 ) Ik kwam erachter dat ik hier op de bank ook prima mijn laptop kan neerzetten en zo kan ik nog met mijn benen gestrekt op de bank liggen.
3 ) Ook kwam vandaag mijn bol.com pakketje binnen ( wat ik maandag had besteld ) met twee delen van de Calender Girl & fijn point stiften wat ik ga gebruiken voor mijn agenda.
4 ) Even natuurlijk uitproberen die nieuwe stiften van Bol.com en ze zijn echt fijn. Helaas was vorige week mijn agenda doorweekt en kon ik geen afspraken meer neerzetten dus ik besloot om een eigen agenda te maken.

Woensdag 9 november

1 ) Vanmorgen lag er een lief briefje van mijn vriend klaar. En mijn nieuwe Cosmo!
2 ) Op de bank terug gekeken naar een nieuwe aflevering van Say Yes to the dress Benelux.
3 ) En weer eens Sims 4 gespeeld en nieuwe familie gemaakt.
4 ) Ik kan multitasken! Ik zit op Pinterest en ik kijk TLC.

Donderdag 10 november

1 ) Het tweede wat ik altijd doe op een ochtend is koffie en thee zetten voor mezelf.
2 ) En ja ik heb weer wat besteld bij Bol.com :0 Voorlopig is dit mijn laatste online aankoopje!
3 ) Hiervan word ik zo gelukkig deze notitie boekjes van de hema! ā¤
4 ) In de avond heerlijk boek lezen ipv tv kijken!

Vrijdag 11 november

1 ) Goeie morgen Nederland! šŸ™‚ Met mijn nieuwe Pyjama van de primark ! šŸ™‚
2 ) Vandaag even weer een aflevering van Gossip Girl gekeken. Wat een geweldige serie is het!
3 ) Omdat mijn andere agenda naar de haaien is kwam er vandaag een nieuwe lege notitieboekje binnen.
4 ) Na 1,5 uur is dit mijn resultaat en ik zal binnenkort meer gaan vertellen over deze agenda / bullet journal!

————————————————————————————————-

Dat was weer mijn week. Wat gaat het hard! Volgende week zondag ben ik jarig! Normaal gesproken laat ik rond deze tijd ook een wenslijstje voor mijn verjaardag zien op mijn blog maar aangezien ik het niet vier heb ik het besloten om het dit jaar niet te doen. Verder ga ik maandag weer 2 uurtjes naar het werk en hopelijk ga ik die week erop weer volledig aan de slag en kan ik weer mijn normale ritme oppakken!

En hoe was jullie week ?

Fijn weekend!Ā 

Liefs ,Ā 
Joor

3 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #36

  1. Leuk zo’n kijkje achter de schermen šŸ˜‰
    Wij zijn druk bezig met alle voorbereidingen voor onze nieuwe woning en het verhuizen. Verder werken, werken en nog meer werken. Is deze periode voor de Sint extra druk.
    Fijne nieuwe week aankomende week!

Geef een reactie

