7 x toffe concert foto’s waar ik ben geweest!

Ik ben dol op muziek. Muziek maakt mijn leven compleet. Als ik even een minder dagje heb dan zet ik altijd muziek op. Het pept me weer op en maakt me aan het lachen / huilen. Ook ga ik zo graag naar concerten van favoriete artiesten. Vandaag kan je 7 hele toffe concert foto’s zien waar ik ben geweest! 

—————————————————————————–

Mcbusted in Birminingham in 2014. Ik ging toen samen met een vriendin naar dit concert. Het was voor mij de eerste keer om naar een concert in het buitenland te gaan. En wat een fantastische concert was het!  En Mcbusted was echt geweldig!

En daar heb je ALL TIME LOW! Vorig jaar samen met mijn lieve vriendinnetje in Utrecht geweest. Wat een geweldige show was dat en wat vind ik All Time Low super vet live! En ik ben echt enorm blij met deze mooie foto!

Ook ben ik naar een concert van One Direction geweest en deze foto vond ik het meest leuke aangezien ze alle vijf bij elkaar stonden en naar het publiek keek. Het was overigens ook een geweldig concert ( op al die gillende meiden na  dan ) .

Ook heb ik 5 seconds of summer gezien en die waren zo geweldig leuk! En ik was al helemaal blij dat ze in het voorprogramma van One Direction stonden. Deze foto vind ik het allerleukst van ze.

Wow …. wat kon ik alleen maar dat zeggen na het concert van The Script vorig jaar. Ik was zo ontzettend blij dat ik kaartjes heb kunnen krijgen. Sinds dit concert was ik echt een mega fan van The Script geworden. Gelukkig kon ik ze daarna nog een keer zien in Rock Werchter. Deze foto behoort tot mijn favoriete!

Bij Olly Murs zijn concert hebben we wel een aantal uren gewacht om dit perfecte plaatje te kunnen schieten. We stonden redelijk goed vooraan en ik ben enorm blij dat ik bij zijn concert was geweest. Hopelijk komt hij gauw weer terug!

Als laatste wilde ik jullie deze foto van dit jaar zien. Mumford & Sons in de Ziggo Dome dit jaar. Wat was het een geweldige concert en we hadden geweldige goede plekken. Deze foto vind ik onwijs tof omdat je iedereen ziet.


En wat vind je van deze foto’s ?  Wat is jou laatste concert geweest? 

Liefs , 
Joor

5 gedachtes over “7 x toffe concert foto’s waar ik ben geweest!

Geef een reactie

