Boek review : Liever met lef – Dagmar Valerie

Vandaag is het weer tijd voor een boek review. Deze keer is het tijd voor Dagmar’s eerste boek genaamd ‘Liever met Lef’. Ik volg Dagmar al een tijd en ik vind haar een te gekke blogger. Ze schrijft ontzettend leuk. En ik was super verrast dat ze dit jaar met een eigen boek kwam. Natuurlijk moest ik hem gaan lezen. Zo gezegd zo gedaan ik had het boek besteld en wanneer het uit kwam , lag hij de volgende dag al bij de AH ophaalpunt. Ik kon niet wachten om te lezen en vandaag laat ik je weten hoe ik het vond!

In dit boek verteld Dagmar over onder andere hoe je dromen kunt najagen. Hoe meer lef je hebt in bepaalde dingen in het leven. Ook staan er in de boek hele mooie quotes in. ( zoals hierboven ) .  Aan het einde  staat ook een super leuke tag die ik ga gebruiken op mijn blog. Haar boek zit vol met tips en ik vond ze erg handig! Zelf gebruik ik een paar tips uit het boek. Het is een lekkere luchtige boek en leest lekker makkelijk weg! En het boek is niet te dik. Prima voor mensen die niet zo vaak lezen.

Ik ben echt helemaal blij met dit boek van Dagmar Valerie. Je kan haar boek onder andere kopen bij Bol.com voor maar 15 euro.

En ken je dit boek van Dagmar al ? En ken je haar als blogger? 

Liefs , 
Joor

Geef een reactie

