Kijkje in het leven van Joor #37

Lieve mede blogster , lezers

Vandaag weer een nieuwe week. Deze week begon met de laatste dag in Londen ,
heb ik een lange dag gehad op het werk met bijeenkomst wat nogal belangrijk was.
Helaas was mijn controle afspraak op donderdag verplaatst naar 8 dec 😦 . En verder heb ik weinig gedaan ,
En nog super leuk nieuws is dat ik samen met Jorinda naar Little Mix ga volgend jaar! 😀

—————————————————-

Maandag 21 november

1 ) Onze allerlaatste ochtend in Londen besloten we om een uitgebreide Engelse ontbijt te nemen! JAMMIE!
2 )  Tussen het shoppen door gingen we ook ergens even wat drinken om bij te komen.
3 ) In de avond vlogen we weer terug naar Amsterdam! Helaas maar het was echt een top weekend!
4 ) Toen we thuis kwamen kregen we slecht nieuws te horen namelijk onze blacky is overleden 😦 😦 .

Dinsdag 22 november

1 ) Vanmorgen ging ik weer richting het werk en begon mijn dag met koffie!
2 ) Na het werken ging ik bij mijn ouders thuis chillen en ging ik alvast wat doornemen van de bijeenkomst wat ik een uur later had op mijn werk.
3 ) Na de bijeenkomst was ik weer terug naar mijn ouders gegaan en zag ik dit uitzicht! WAUW!
4 ) Ook bleef ik gezellig eten met mijn vader , broer , schoonzus en nichtje en neefje.

Woensdag 23 november

1 ) Mijn dag begon met een lief briefje van mijn vriend!
2 ) Mijn cadeaukaart goed besteed en deze artikelen komen morgen binnen! ❤
3 ) Tussendoor heerlijk een bakkie drinken!
4 ) Vandaag de Harry Potter studio / londen foto’s op laptop zetten.

Donderdag 24 november

1 ) mijn dag begon met het slikken van 2 paracetamols! 😦 Voelde me vanmorgen verschrikkelijk!
2 ) Op de bank even mijn opdrachten gedaan voor mijn assertiviteitstraining.
3 ) Daarna even weer een nieuw aflevering gekeken van K-otic ( band van vroeger ) op youtube.
4 ) YES mijn verjaardag cadeautjes zijn binnen! Ben zo benieuwd naar al deze boeken!

Vrijdag 25 november

1 ) Ja hoor ze staan er weer zoals elke morgen Hennie en Alex! ❤
2 ) YES! Jorinda heeft 2 kaartjes voor Little Mix kunnen regelen voor  volgend jaar! Echt super leuk!
3 ) Toen was het tijd om weer gloed nieuwe afleveringen te kijken van Gilmore Girls ❤
4 ) Ook weer wat aantal verse paprika gesneden voor mijn schatjes.

———————————————————–

Het was een aparte week en beetje dubbel. Leuk en minder leuk nieuws. Voor volgende week staan er 2 cursussen en een vergadering op de planning en voor de rest hoop ik weer rustig aan te gaan werken. En misschien nog een bezoekje brengen aan de bioscoop! 

Hoe was jullie week?

Fijn weekend! 

Liefs ,
Joor

2 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #37

Geef een reactie

