OOTD : Mijn comfy outfit wat ik nu vaak draag!

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe OOTD. Helaas gaat het nog niet oké met mij lichamelijk. Ik voel nog pijn en ik baal als een stekker dat het allemaal zo langzaam gaat 😦 . Ik probeer weer wat te werken en kleine dingen te doen maar het valt allemaal niet zo mee 😦 . Voor vandaag heb ik een outfit wat ik op dit moment graag draag. Een outfit wat niet te strak zit ( ik draag nu vaak jurkjes omdat het lekker los zit en niet te strak rondom mijn buik ) . En dit jurkje is mijn favoriet!!

Zwarte leren jasje : C&A
Zwart / witte jurkje : forever 21
Ketting : Alieexpress
Zwarte panty : Primark
All stars : Pro

En wat vind je van deze outfit?

Liefs ,
Joor

12 gedachtes over “OOTD : Mijn comfy outfit wat ik nu vaak draag!

Geef een reactie

