OOTD : Een fijne trui gecombineerd met een rokje!

Vandaag is het weer maandag en tijd voor een nieuwe outfit of the day! Voor vandaag heb ik gekozen mijn favoriete rokje met daarop mijn nieuwe Harry Potter trui. Ik vind dit echt een te coole outfit. Ik zal waarschijnlijk vaker deze combinaties gaan dragen. Foto’s zijn buiten gemaakt toen het weer lekker was en niet zo koud. 

Gryffindor trui : Winkel 9 3/4 Londen
Rode rokje : New Yorker
Zwarte panty : H&M
laarsjes : Van Haren

En wat vinden jullie van deze outfit ?

Liefs , 
Joor

4 gedachtes over “OOTD : Een fijne trui gecombineerd met een rokje!

Geef een reactie

