Music of the month

Ik ben echt dol op muziek en ik kan geen dag zonder muziek. Ik luister vaak onderweg , of lekker thuis op de bank naar muziek. Spotify is echt mijn uitvinding van de eeuw. Ik kan soms wel uren heerlijk genieten van mooie muziek. Vandaag laat ik weer eens een stel leuke muziek nummers aan jullie zien. De laatste ‘Music of the Month ‘ was op 27 juli. Dus het werd zeker weer tijd voor een nieuwe editie!

————————————————————————————

Jan Smit – Jij Laat Mij Niet Slapen

Wauw hiervan word ik zo vrolijk van! Leuk fris nummertje van Jan Smit!
Echt een aanrader als je een keertje verdrietig bent of niet lekker in je vel zit!

James Bay – Best Fake Smile

James Bay heb ik vorig jaar op Rockwerchter gezien en vond hem geweldig! Wanneer ik dit nummer
voor het eerst hoorde op de radio moest ik eventjes wennen eraan. Maar naarmate ik het vaker hoorde vond ik hem erg leuk!

Ellie Goulding – Still Falling For You

Zelf vind ik Ellie goulding echt leuke liedjes hebben en deze komt van de film ‘Bridget Jones Baby ‘.
Echt een mooi nummer en super leuk om te luisteren!

Olly Murs – Grow Up

Ik ben echt een enorme fan van Olly Murs en ben echt gek op deze nieuwe nummer van hem. Hij is gewoon fantastisch leuk!  Hopelijk komt hij gauw weer terug naar NL! Ik mis hem en zijn leuke concerten!

Bastille – Good Grief

Ik was al een tijdje op zoek naar dit nummer maar kon hem niet vinden. En wist eerst niet van wie deze song was. Totdat ik terecht kwam bij Bastille. En ik vind dit nummer heerlijk en zing keihard mee in de auto als hij voorbij komt op de radio.

—————————————————————————————————————-

En wat vinden jullie van deze nummers?  Wat is jou favoriete nummer?

Liefs , 
Joor

Geef een reactie

