Kijkje in het leven van Joor #39

Lieve lezers en mede bloggers

Vandaag weer een nieuwe weekoverzicht. Afgelopen week was het een toffe maar ook wel een rustige
week geweest. Ik ben weer naar het werk gegaan , heb toffe bloggers ontmoet & mijn schatjes 
hebben een nieuwe kooi indeling! 

——————————————————————

Maandag 5 december

1 ) Ik word wakker in een Frozen kamer 🙂
2 ) Gelukkig had ik deze mat op de vooruit op de auto gelegd zodat ik niet veel hoefde te krabben! Een tip zo’n mat is echt ideaal!
3 ) Van een bewoonster nog van me verjaardag deze geweldige pannenlappen gekregen! Echt super blij!
4 ) De rest van de dag bank gehangen en weer naar een Disney Film gekeken namelijk de ouderwetse Sneeuwwitje!

Dinsdag 6 december

1 ) Goeie morgen Hennie en Alex ❤
2 ) Kreeg een melding van WordPress dat Joorloveswriting 5 jaar online is! YES!!! Super tof! Dus ik kreeg meteen een idee om ergens in het nieuwe jaar een winactie te gaan houden.
3 ) Onze tot nu toe kerst hoekje. Dit moet nog uitgebreid worden met meer huisjes etc.
4 ) Geweldige toffe , lieve en gezellige bloggers gezien en gesproken bij de Hema Event ❤

Woensdag 7 december

1 ) Vanmorgen ging ik weer op tijd op staan want ik ging weer werken!
2 ) Verbaast kwam ik nog eerder op het werk ( bijna geen files op de weg! ) dan gepland in het donker…
3 ) Na het werken nog geholpen met kerst versieren uitstallen en deze kerstboom optuigen. We hebben trouwens meerdere kerstbomen op ons werk nu staan en een hele toffe geweldige kerststal die is gemaakt door een bewoner.
4 ) Toen ik thuis was heb ik heerlijk de rest van de middag op de bank gelegen en tv en afleveringen terug gekeken.

Donderdag 8 december

1 ) Mijn ochtend begon weer met kop koffie!!
2 ) Na een controle bij het ziekenhuis zijn we langs mijn schoonzus geweest die een eigen Yogaschool heeft. Onlangs is het verbouwd en we wilde daar graag een kijkje nemen. Het zag er super vet uit!
3 ) Daarna lekker met moeders geluncht in Bijzonder. Een lunchroom waar mensen met een beperking werken. Ik vind het zelf fantastisch daar en je moet vooral geen haast hebben als je daar wilt gaan eten.
4 ) Wanneer ik weer thuis was had ik nergens zin in en trok ik maar me kloffie aan en lekker voor de rest van de dag thuis gebleven.

Vrijdag 9 december

1 ) Voordat ik naar me werk ging dronk ik zoals altijd een kop koffie!
2 ) Vandaag staat eindelijk seizoen 2 van Fuller house op netflix en dat vind ik super tof! Ben inmiddels bij aflevering 4! 😀
3 ) Tussendoor nog even rustig aan de afwas gedaan.
4 ) En met hulp van me vriend hebben we Hennie en Alex hun kooi opnieuw ingericht en dat andere schuilkelder weggedaan.
Ipv van dat hebben we 2 hoekjes / schuilplekjes gekocht voor ze en ik ben benieuwd hoe ze het gaan vinden! ❤ . Aan de andere kant zit ik nog enorm te twijfelen of ze wel genoeg ruimte hebben….

———————————–

Wat gaat de tijd hard!! Volgende week is het alweer 16 december! En krijg volgende week mijn kerstpakket en ga met een vriendin en vriend uit eten bij Jamie Oliver! Zin in! En verder nog plannen om naar de bioscoop te gaan.

En hoe was jullie week ? 

Fijn weekend! 

Liefs , 
Joor

4 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #39

Geef een reactie

