OOTD : De foute ( of niet! ) kersttrui!

Het is alweer maandag de 12e! Nog 2 weken precies en dan is het alweer kerst! Wat gaat de tijd snel.  Ik vind het altijd zo tof met kerst. Gezelligheid en het gehele sfeer erom heen. En ik werk ook vaak met kerst en dat vind ik zelf ook echt super leuk! Voor vandaag heb ik een speciale kerst trui ( fout of misschien ook wel niet 🙂 outfit uitgekozen. En ik laat ons kerst dorp zien. Ik zit nog te twijfelen om nog wat dingen er bij te gaan kopen….

——————————————–

Ik vind het zelf nog een beetje ‘ Kaal ‘ onze kerst dorp. Ik ga nog eens deze week even neuzen bij de hema voor nog wat leuke dingen. Een tip bij de Action hebben ze ook echt top leuke dingen voor de kerst!  En mijn kerst trui is eigenlijk een mannen trui maar who cares toch ? 🙂 Dragen wat je leuk vind! 

Kerst trui : Primark
Blauwe jeans : Vera Moda
Zwarte laarzen : Bristol

En wat vind van deze outfit ? Heb jij ook al een kerst trui in huis ? of laat je het liefst hangen in de winkel?

Liefs , 
Joor

10 gedachtes over “OOTD : De foute ( of niet! ) kersttrui!

Geef een reactie

