OOTD : Overzicht outfits van 2016!

Omdat het bijna het jaar voor bij is , leek het me leuk om terug te blikken naar een overzicht van outfits wat ik in 2016 liet zien hier op Joorloveswriting. Ik heb een keuze gemaakt met outfits wat ik zelf het leukst vond. Ik ga volgend jaar gewoon weer verder met elke maandag een outfit showen. Ik ga nu proberen om meer een toffe achtergrond te zoeken voor de foto’s  en heb nog veel kleding in mijn kast hangen wat ik nog niet heb laten zien hier op mijn blog.

Welke outfit vond jij het tofst / leukst wat ik liet zien op mijn blog ? En heb je zelf een favoriete outfit van 2016 ?

Liefs , 
Joor

5 gedachtes over “OOTD : Overzicht outfits van 2016!

Geef een reactie

