Het jaar van leuke & minder leuke dingen & plannen voor 2017!

Het is alweer halverwege december 2016. Nog even en het is alweer 2017. Wat gaat de tijd zo hard! Dit jaar was voor mij deels leuk en deels minder leuk. Vandaag een overzicht van de dingen wat ik heb gedaan dit jaar & mijn plannen voor 2017!

Samenwonen met mijn vriend

Wat vond ik dat een enorme stap maar toch wel blij dat ik bij mijn vriend woon. Het is niet altijd even gezellig maar hé het kan niet altijd gezellig zijn. Wel weet ik dat ik enorm bof met Leon. Een echte maatje van me en ik vind het gewoon erg fijn om elke avond naast hem te slapen en wakker te worden. De afgelopen maanden hebben we vooral een beetje onze ritme gevonden en een beetje de taken kunnen verdelen onder ons. Dat gaat aardig goed en we eten nu ook elke dinsdag bij mijn schoonouders en dat vind ik nog steeds erg leuk! Ik bof echt met zulke lieve schoonouders! En uiteraard met Leon z’n broer en zus! Langzaam bouw ik hier mijn leven op. Ook al ben ik nog wel regelmatig te vinden in Utrecht.

Hardloop carrière

Begin dit jaar heb ik besloten om weer het hardlopen te gaan oppakken. Ik had eerst het boek van Annemerel gelezen en was daarna zo enthousiast dat ik weer mijn hardloop schoenen uit de kast gehaald heb en weer naar buiten gegaan om een rondje te doen. Mijn eerste wedstrijd was in Haarzuilens ( in maart geloof ik ) . Dat ging eigenlijk gek genoeg best goed en was binnen 34 minuten binnen. Daarna heb ik nog meer wedstrijdjes gedaan ( 2 ) alleen dat ging minder goed omdat ik last kreeg van buikpijn. Na mijn 2e wedstrijdje ( in de lier ) heb ik helemaal niet meer hardgelopen ivm mijn gezondheid.

Weekendjes weg met familie & schoonfamilie

Ook ben ik met mijn familie en schoonfamilie een weekendje weg gegaan naar Duitsland / Veluwe . Was echt een leuk weekendje weg.
Heb beide weekendjes genoten van alle gezelligheid en bij het ene weekendje wat meer gedaan dan de andere. Bij de veluwe zijn we wezen mountainbiken ( vond ik zelf erg gaaf om te doen alleen mijn vriend vond het minder leuk ) en in Duitsland zijn we steden gaan bezoeken en heerlijk uit eten gegaan. Ook heb ik in Duitsland weer wat dingen gehaald bij de DM.

Dagje Wildlands Emmen

Ook zijn we dit jaar met een vriendin naar het nieuwe dierenpark in Emmen geweest. Met de trein plus kaartje voor dierenpark was er een actie en dat konden we natuurlijk niet laten liggen. Vroeg op weg richting Emmen en we waren mooi op tijd! Wat een mooi park was het! Alleen we miste zelf nog een paar dingen in het park ( zoals bordjes welke dieren in welk verblijf ze zitten etc. ) . Voor de rest was het echt een top dag en hadden we ook nog geluk gehad met het mooie weer!

Mumford & Sons in Ziggo Dome

Ik kon haast niet wachten om Mumford & sons te zien in Amsterdam. Hier keek ik al een aantal maanden naar uit. Wat een geluk dat we ook nog goede plaatsen hadden. Het was een fijn concert met een goed gezelschap! Heb van het begin tot aan het einde genoten van Mumford & sons. Ik zou zo snel weer naar hun concert gaan.

2 x geopereerd & 3 nachten in het ziekenhuis

Kom ik toch weer terug op een vervelende gebeurtenissen. Het begon al in de zomer maar eind augustus begon echt de ellende. Met veel pijn in mijn buik. Op vrijdag 26 augustus is er een cyste op mijn eierstok verwijderd & op woensdag 5 oktober is mijn galblaas verwijderd. 2 kijkoperaties waarbij ik allebei onder narcose lag. Bij de 2e operatie had ik veel moeite om wakker te worden. Had ook daarna echt heel veel pijn ( operatie pijn ) . Ook verbleef ik na mijn 2 operaties een nacht in het ziekenhuis. Dat vond ik fijn omdat ik dan mensen om me heen heb die me konden helpen. Deze gebeurtenissen waren echt verschrikkelijk. Maar kreeg onwijs HEEL VEEL steun van iedereen en van mijn super lieve collega’s !

High Tea & workshop met mijn lieve collega’s

Tussen mijn eerste & 2e operatie vond eindelijk onze teamuitje plaats. Ik had er heel veel zin in. Aangezien ik mijn collega’s lang niet had gezien. Mijn vriend bracht me naar de locatie en het was een geweldige leuke middag. Helaas voelde ik me die dag niet fit en niet lekker. Maar ik wou er zo graag bij zijn. Ik ben toch achteraf blij dat ik ben gegaan. Even onder de mensen. Het was echt een top uitje! Helaas ook nog afscheid daar genomen van 2 collega’s .

Weekendje Londen met mijn vriend & Bezoek aan de HP Studio’s !

In november een weekendje weg geweest met mijn vriend. Was echt heel fijn om even een paar dagen eruit te zijn. Van alles wat er is gebeurd kwam het eigenlijk wel mooi uit om even weg te gaan. Londen ben ik wel vaker geweest maar het blijft toch een super toffe stad! We hebben samen een tof weekend gehad en op mijn verjaardag zijn we naar de HP studio’s geweest! Wat echt super geweldig was!

Pathe pas unlimited

13 november had ik de pathe pas aangemaakt. Via de ING kon je voor 4 maanden zo’n pas gebruiken. Je moet wel genoeg rente punten hebben op je rekening. Ik betaalde voor 40 euro voor 4 maanden en ik haal het echt makkelijk eruit. Komende tijden zijn er zulke leuke films en ik woon dichtbij de Pathe dus dat komt goed uit. Ben al naar vele films geweest en vooral in de middag / ochtend is het heerlijk rustig!

Eerste persevent van de hema!

Wat ik ook nog eens super leuk vond is dat ik werd uitgenodigd voor mijn eerste pers event! Ik wist niet zo goed wat ik daarvan moest gaan verwachten. Ging dus met mijn camera en visite kaartjes op weg naar het event. Het was een super leuke ervaring en hele toffe mede bloggers gezien en gesproken ( Madeleine , Jorinda , Rowena , Marsha en Carolien! ) .  Binnenkort ( waarschijnlijk ergens in Januari zal een verslag komen van mijn eerste event en hopelijk word dit niet mijn laatste event!

————————————————————————————-

Mijn plannen voor 2017!

12 dagen naar Agadir in Marokko!

Hier kijk ik echt naar uit! We gaan eindelijk weer eens op reis samen ( vriend en ik ) . En deze keer hebben we besloten om een ander land te bezoeken. We gaan in Januari 12 dagen lang lekker uitrusten , dingen bezoeken en vooral genieten van het mooie land! Ik ben dan in deze periode offline maar ik zou gaan zorgen dat er artikelen klaar staan voor deze periode. Wat ik echt dolgraag wil doen daar is kameel rijden en naar de woestijn gaan! Ik ben ook nieuwsgierig naar de mensen daar.

De Harry Potter EXPO in Utrecht

Hiervan kijk ik ook erg naar uit! Ik ga samen met mede blogster Jorinda  naar deze Expo. Lijkt me echt super leuk en gezellig! Ik ben benieuwd hoe deze Expo is en of het net zo leuk is als de studio’s in Londen.

Little mix in HMH met Jorinda!

Super leuk om weer samen met Jorinda op pad te gaan en deze keer naar de meidenband Little Mix! Het concert was trouwens heel snel uitverkocht en ik was echt blij dat Jorinda kaartjes had kunnen bemachtigen. Ik heb echt heel veel zin om naar het concert te gaan!

Ladiesnight Fifty shades of Darker

Ook heb ik weer kaartjes kunnen krijgen voor de ladiesnight van de film ‘Fifty shades of Darker ‘. Ik vind de films / boeken erg leuk en ben super benieuwd naar deel 2. Samen met Cheryl ga ik er heen en kan niet wachten.  8 februari is de ladiesnight.

——————————————————————————

Verder heb ik nog geen plannen voor het komende jaar. Ik wil me ook weer richten op het hardlopen en weer wedstrijdjes gaan doen.

En hoe was jullie 2016 ? Wat is jullie hoogte en diepte punt? En waar kijk je naar uit in 2017 ?

Liefs , 
Joor

8 gedachtes over “Het jaar van leuke & minder leuke dingen & plannen voor 2017!

  1. Leuk!! 2016 was een mooi jaar, met veel hoogtepunten en een paar diepte punten. Dat 2017 minstens net zo mooi mag worden, en waarop we elkaar misschien weer een keertje kunnen zien! Vond het echt heel leuk om je in het echt te ontmoeten, je bent echt een schat!

  2. Ondanks je vervelende operatie heb je ook echt ontzettend veel leuke dingen meegemaakt! En dat is ook zeker wat waard! En natuurlijk het Hema persevent, dat was ook super!! hihi.

  3. Los van je problemen met je gezondheid een mooi jaar lijkt mij zo! En wat een fijn vooruitzicht: je vakantie!!
    Mijn hoogtepunt van dit jaar was toch wel de aankoop van ons mooie huis! ❤

Geef een reactie

