Kijkje in het leven van Joor #41

Lieve lezers , volgers en mede bloggers

Vandaag weer een nieuwe persoonlijke weekoverzicht net voor de kerst dagen! Ik kijk erg naar uit naar de kerst dagen. Afgelopen week ben ik weer helemaal 100 % beter op mijn werk. Werk weer volledig! Daar ben ik zo blij mee! Alleen het hele nieuwe systeem op ons werk is nog wel een dingetje maar dat komt wel goed! Verder deze week naar de bioscoop geweest en verder voorbereid op de kerst dagen.

————————————————–

Maandag 19 december

1 ) Vanmorgen ging ik weer werken en stond ik weer vroeg op met brood en koffie!
2 ) Na de lunch gingen mijn twee schatjes ( Hennie en Alex ) naar de pedicure! Tijd om de nagels te knippen.
3 ) Ook heb ik nog een kaart gescoord voor mijn collega en even wat liefs erin gezet.
4 ) Ik was helemaal klaar met alles einde van de dag en besloot om na het eten het bed in te duiken.

Dinsdag 20 december

1 ) Elke ochtend Synchroniseer ik mijn sport horloge om te kijken hoe lang ik heb geslapen.
2 ) Ik had echt zin in iets lekkers en besloot om een broodje kip te kopen!
3 ) Knuffel middag met de cavia’s en Hennie blijft rustig zitten op mijn schoot!
4 ) De rest van de middag heerlijk op de bank naar mijn top nummers van 2016 geluisterd!

Woensdag 21 december

1 ) Vanmorgen lag er weer een briefje van mijn vriend ❤
2 ) Ook had ik vandaag weer eens mijn geliefde Dr martens schoenen aan! Nog steeds erg blij ermee!
3 ) In de middag naar de ‘ Christmas Office party ‘ film geweest. Was echt een geweldige film!
4 ) In de avond uit eten geweest met vriendin.

Donderdag 22 december

1 ) Mijn pathe film lijstje van december word aardig vol! En er komen nog 3 films bij die ik nog vlak voor het einde van 2016 ga kijken!
2 ) En yes onze boodschappen voor komende dagen zijn binnen en nu hoeven we niet meer last minute naar de winkels.
3 ) Daarna heerlijk muziek geluisterd op de bank met spotify aan! Heerlijk ❤
4 ) Ook nog tussendoor met Alex geknuffeld !

Vrijdag 23 december

1 ) Sinds een dag heb ik deze doekjes voor mijn tablet , telefoon en laptop. Deze komen afkomstig van de Action en ze zijn erg prima!
Ze maken gemakkelijk je scherm schoon en ze zijn onder de euro voor een pakje van 40!
2 ) Na het werken een bakkie bij mijn moeder gedaan en toevallig waren de kids er ook! Gezellig!
3 ) Eind van de middag kwam mijn vriend met een toffe schoot blad & met een boxje voor mijn tablet! Zo kunnen we lekker muziek luisteren!
4 ) De rest van de dag Sims 4 gespeeld en heb nu ook Stedelijk leven! ❤

—————————————————————————

Nou dat was wel weer een weekje. Ik ben blij dat ik weer volledig werk! I’m back!! 😛 Enne verder laatste dingen geregeld voor de kerst. 
Met kerst werk ik maar hé ik vind dat niet erg! Juist erg gezellig met kerst ontbijt en zo! Eerste kerst dag vieren wij kerst bij familie van mijn vriend en 2e kerstdag gaan we naar mijn familie! 

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst en geniet met jullie familie / geliefden!

Liefs , 
Joor

4 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #41

Geef een reactie

