Shoplog Londen : Primark , Forever 21 , onbekend winkel & HP spullen!

 Vandaag zie je wat ik allemaal heb gekocht in Londen en bedankt voor alle tips die ik binnenkreeg via twitter wat ik allemaal daar kon kopen! 

——————————————————————

Boots , onbekend winkel & Urban Decay

Ik ben echt enorm blij met deze aankoopjes. Ik was al aan het zoeken naar leuke en toffe oogschaduw en toen kwam ik uiteindelijk uit bij de make-up revolution. En er was toen een mooie actie 3 halen 2 betalen! Ook heb ik weer eens een nieuwe lippenstift gekocht en deze keer bij het merk Urban Decay ( kende het nog niet helemaal ) maar was erg blij met deze donkere kleur! Ook heb ik een hele toffe jurkje gekocht voor maar 5 pond in een onbekende winkel. Ik vond deze erg leuk en de kleur vind ik zelf ook erg leuk!!

Primark

Eigenlijk had ik niet zoveel nodig bij de primark maar toch kwam ik weer leuke dingen tegen. Zoals heerlijke bedsokken , een toffe muts voor in de winter , 2 lange mouwen shirts , een tof londen shirt en een geweldige kerst trui ( deze is eigenlijk voor mannen maar ik heb daar schijt aan ik draag het gewoon ) . Ik ben blij met deze aankoopjes!

Forever 21

Ik ben echt helemaal fan geworden van deze gitaren trui! Echt een trui voor mij! En hij zit ook echt heerlijk! Lekker warm voor de komende maanden! En tja ik kwam weer een paar leuke jurkjes tegen… :0  Ik kan er niks aan doen maar ik vind jurkjes echt leuk en draag graag jurkjes en ik vind het ook nog eens super leuk om ze te kopen! Mijn jurkenkast word lekker vol zo 🙂 .

Harry Potter shop

Uiteraard kon ik de 9 3/4 winkel niet overslaan en kocht daar wat Harry Potter spullen. Ik ben echt een enorme fan van HP en deze artikelen konden zeker niet ontbreken bij mijn thuis. De Gryffindor sjaal , trui en een Harry toverstok ( is eigenlijk een pen ) . Ik ben er super blij mee en mijn bezoek naar de Studio’s vertel ik in de volgende blog 🙂 . Ik kan je een ding verklappen ik vond het fantastisch!

——————————————————–

En wat vind je van mijn aankoopjes ? En wat is jou laatste aankoop?

Liefs , 
Joor

11 gedachtes over “Shoplog Londen : Primark , Forever 21 , onbekend winkel & HP spullen!

  1. Jaaa een foute kersttrui, die wou ik dit jaar ook kopen maar het is er toch niet van gekomen! Misschien gauw maar eens naar de Primark, ze hebben vast leuke kerst sale nu haha. Oh en die jurkjes zijn erg leuk!

Geef een reactie

