Dag oude winterjas…. Hallo nieuwe!

Omdat mijn moeder laatst tegen me zei dat mijn winterjas een beetje ‘ dood ‘ is en mist een aantal knopen , was ik gaan nadenken over een nieuwe jas. Ik vind het zelf lastig om de ‘ perfecte ‘ winter jas te scoren. Ten eerste moet het goed zitten , ten 2e moet een super tof model zijn en ten 3e het moet niet al te duur zijn. Dus ik was een tijdje geleden op pad gegaan in Delft en heb mijn vaste winkels bezocht en bij een winkel heb ik mijn nieuwe jas gevonden!

Dit was mijn oude winterjas en zoals je kan zien is deze jas niet meer te redden en niet meer draagbaar. Ik heb hem wel een aantal jaren gedragen. Deze winterjas kwam van de Esprit vandaan en heb met heel veel plezier deze gedragen. Maar goed ik kan niet nog langer met deze jas gaan rondlopen en dus het stokje word overgedragen naar mijn nieuwste aanwinst!

Tadaa! Dit is mijn nieuwe winterjas. Wel dezelfde kleur omdat ik blauw gewoon een te gekke kleur vind voor een winterjas. En met een mooie muts en met ritsvakken. Zelfs ook nog een vakje bij mijn arm waar ik bijvoorbeeld mijn ov chipkaart in kan doen. Ik ben er in ieder geval super blij mee. En hij zit echt lekker. Uiteraard heb ik hem als eerste gewassen en gelijk ingespoten. Deze jas heb ik gekocht bij de C&A en was of eigenlijk is 50 euro. Vind ik zelf nog meevallen qua prijs. Ik heb nog winterjassen gezien wat boven de 100 euro is..

En wat voor een winterjas draag jij ?

Liefs , 
Joor

6 gedachtes over “Dag oude winterjas…. Hallo nieuwe!

Geef een reactie

