5 x toffe jurkjes van de Esprit!

Esprit is echt een van de merken waarvan ik zo dol op ben. Ik kom graag in de winkel en ik koop ook zeer graag kleding bij hun. Ik kijk wel regelmatig op hun webshop en zie er altijd wel weer wat leuke dingen tussen zitten. Zo dus ook jurkjes. Jurkjes ik ben echt gek op ze. Ik heb zelfs een eigen jurkjes kast van mijn vriend gekregen omdat het niet meer in de andere kast past. Voor vandaag heb ik voor jullie 5 leuke jurkjes gevonden bij de Esprit die ik super leuk vind.

——————————————————————–

Zwart met witte stippen feest jurk

Ik vind dit patroon erg leuk en met dat riempje erbij vind ik het helemaal compleet. Staat leuk voor een feestje maar dit kan zeker ook prima op een normale dag. Deze jurk is 59,99 euro.

Soepele tuniek jurk met ruitjes

Dit tuniekje vind ik geweldig. Hij is lang en heeft lange mouwen. Perfect om te dragen tijdens koude dagen of zelfs misschien ook nog in de winter. Met een dikke panty en laarzen kan het prima. Dit jurkje is 59,99 euro

Soepele jurk met print en ceintuur

Ik vind dit jurkje wel iets oosters hebben. Qua kleur is het wel weer wat anders dan dat ik meestal draag. Maar toch lijkt het me een tof jurkje voor in de zomer maanden. Als het heerlijk weer is en lekker met je blote benen kan lopen. Dit jurkje is 69,99 euro.

Gestructureerde Jersey Jurk met 2 – tone look

Als ik dit jurkje zie met model dan denk ik meteen aan officiële afspraken ( zoals een trouwerij , een officieel feest , vergadering etc. ) . Ik heb nog niet echt zoiets in mijn kast hangen en dit jurkje sprak me wel erg aan. Het is casual en het heeft aan de achterkant een lage gesneden kant vanaf je nek tot aan je schouder ongeveer. Je kan dit jurkje overigens ook op een doordeweekse dag dragen maar ook dus op speciale gelegenheden. Dit jurkje is 59,99 euro

Jurk van jacquard – Jersey met 2 – tone look

Dit jurkje vind ik tof omdat het een mooie kleur is en ik kan hiermee perfect mijn zwarte laarzen combineren. Ik heb vooral veel zwarte dingen in mijn kast hangen. En de mouwen zijn niet al te lang en kan je ook mooi met een zwart colbertje aan of een zwarte leren jasje. Dit jurkje is 59,99 euro.

——————————————————-

Op Esprit kan je nog veel meer leuke en toffe jurkjes vinden. En heb jij een jurkje van Esprit ? Of draag / koop je geen jurkjes?

Liefs ,
Joor

5 gedachtes over “5 x toffe jurkjes van de Esprit!

  1. Vroeger droeg ik heel veel kleding van Esprit, de laatste jaren niet echt meer. Dat laatste jurkje vind ik erg leuk! Maar ik draag idd bijna geen jurkjes dus ik probeer ze ook zo min mogelijk te kopen 😉

Geef een reactie

