Joorloveswriting geeft tips #08

Het is al weer bijna 2 maanden en een jaar verder nadat ik mijn laatste Joorloveswriting geeft tips online kwam. Daarom werd het weer tijd voor een nieuwe artikel met nieuwe tips! Ik ga in het nieuwe jaar proberen wel regelmatig zo’n artikel online te zetten en dat geld ook voor een andere artikel ( Music of the Month ) . Voor vandaag heb ik een handige app voor boekliefhebbers , een handige site om toch nog concertkaartjes te kunnen kopen en een film tip voor dit jaar!

—————————————————————–

Ticketswap is een site waar je concert kaartjes kan kopen van andere mensen. Ben je net te laat met een concert kaartje van een bepaalde artiest? Kijk dan even op Ticketswap en daar worden de kaartjes verkocht voor een normale prijs. Het is betrouwbaar en ik heb daar zelf ook wel eens een kaartje gekocht en verkocht ( binnen 6 minuten! ) . Ik zou zelf niet zo snel gaan naar Marktplaats want daar worden de concert kaarten verkocht voor een mega bedrag en soms zijn de kaarten ook niet eens geldig. Deze site / app is echt een aanrader voor ieder mens die een concert kaartje wilt kopen en die net te laat is 🙂

Hier ben ik echt enthousiast over! Namelijk de film ‘ Belle & het beest ‘ komt naar de bioscopen.
Met als hoofdrol Emma Watson als Belle kan ik niet wachten om deze film te gaan zien! Ik ben zoiezo dol op disney films en vooral Belle en het beest is mijn favoriet. Deze film komt uit op 17 maart!

Ik zit al een tijdje met mijn eigen account op Goodreads. Dit is een site / app waar je boeken kan bijhouden wat je hebt gelezen en nog veel meer. Ik moet het nog zelf een beetje uitspoken hoe het daar werkt maar ik vind het zelf als een boek fan een fantastische site / app.
Zo heb ik in 2016 een boeken challenge gedaan ( heb ik ook voltooid!! ) en maak ik mijn eigen to do lijst aan welke boeken ik nog wil gaan lezen. Ben je net zoals mij een boek fan en heb je een account daar? Voeg me toe als vriend ! 🙂 

———————————————————————-

Dat waren weer wat tips van mij….
En heb jij nog een leuke tip voor mij ?

Liefs , 
Joor

Een gedachte over “Joorloveswriting geeft tips #08

Geef een reactie

