Foto’s uit de oude doos!

Vandaag heb ik voor jullie een paar foto’s uit de oude doos. Foto’s van toen ik nog jonger was dan nu. Altijd leuk om naar oude foto’s terug te kijken hé? . Ik heb gekozen voor een paar verschillende foto’s met en zonder bekende mensen. Ook reed ik vroeger paard bij een manege en deed ik aan atletiek. 

Ik begin met deze foto met Nick die mijn NS shirt aan het signeren was. Ik had via de NS een meet en greet met Nick en Simon gewonnen in Eindhoven. Ik helemaal blij als een kip ging ik een uur treinen ernaar toe. Ik was niet de enige dame maar ik had wel mooi 2 maal handtekeningen en een foto met beide heren. Niet iedereen kon toen met ze op de foto. Ook was er een filmpje gemaakt van deze meet en greet en ik schaamde me dood… Klik hier om naar het filmpje te gaan….

Zoals je ziet ik was vroeger al aardig actief met sporten en zo. Voor het paardrijden nog zat ik op atletiek. Ik was altijd met wedstrijdjes laatste… Ik heb nooit iets gewonnen want ik was altijd laatste. Voor mij deed dit niks. Ik had er vrede mee. Maar check die bandjes om mijn zonnebril. Echt zo typisch van vroeger! 🙂

Dit was volgens mij een paar jaar geleden. Ik vind Dennis Weening echt een top kerel! Had hem ontmoet bij een concert. Ik had toen zelf nog langer haar en had mijn favoriete shirt aan namelijk ‘ What The Hell ‘ van Abbey Dawn. De kledinglijn van Avril Lavigne. Overigens vind ik haar kledinglijn nog steeds geweldig!

Als laatste wilde ik deze foto met jullie delen. Deze foto is gemaakt tijdens ponykamp op de manege waar ik ook les kreeg. Ik reed toen op Bibelot en dit was een behendigheid wedstrijdje. Was trouwens wel erg cool! Bibelot was echt een te gekke lieve pony! 🙂

———————————————————————————-

En kijk jij wel eens oude foto’s terug ?
En vind je het leuk als ik wat vaker een paar oude foto’s laat zien hier op mijn blog ?

Liefs , 
Joor

Een gedachte over “Foto’s uit de oude doos!

Geef een reactie

