Een bezoekje aan de HemaKerst event!

 

Vorig jaar , begin december werd ik uitgenodigd voor een hele toffe kerst event van de Hema! Dit was tevens ook mijn allereerste Pers event als blogger en wilde dan maar al te graag er bij zijn. Ik wist niet zo goed wat ik moest gaan verwachten van zo’n event. En ik dacht laat ik het maar over me heen komen en zien wat zo’n event in hield. Ik had afgesproken met Carolien en met Rowenia op Amsterdam CS rond kwart over drie . Vanuit daar gingen we met een veer pontje naar de overkant waar het hema event werd gehouden.

Toen we binnen kwamen bij het gebouw kregen we een bandje en mochten we doorlopen naar boven. Daar werd het Hema kerst event gehouden. Ik zag meteen boven Madeleine & Jorinda.  Super leuk om hun in het echt ook te zien en te spreken.  We kregen als binnenkomst een non alcoholische drankje wat ik verrassend toch nog lekker vond. Ik was alleen gekomen naar het event en heb eigenlijk de rest van de avond met de meiden rondgelopen en uiteraard foto’s gemaakt. Ook heb ik Marsha van Marushi lifestyle gezien en even snel gesproken. Super leuk om bekende gezichten te zien!

Je kon een aantal toffe dingen doen op het event zoals je op laten maken , je nagels laten doen , workshops doen en je eigen plank of schrift met eigen tekst op laten drukken. Dit heb ik ook gedaan. Maar omdat ik al genoeg planken in huis heb dacht ik om een schrift te laten bedrukken met een tekst en daar toffe recepten in te gaan schrijven. Hieronder zie wat het is geworden!

Ook was Miljuschka Witzenhausen er deze avond om alles bij elkaar te praten en wat vele tips te geven voor de kerst dagen. Ik vind haar zelf echt een te gekke vrouw en erg vriendelijk en aardig! Ook sta ik met haar op de foto en heb ik nog een groeps foto van de meiden ( deze foto is gemaakt door Jorinda ) . Ik vond het echt een te gekke avond en super leuk om naar zo’n event te gaan! We gingen trouwens niet met lege handen naar huis en kregen we allemaal een leuke goodie bag mee naar huis!

Ben jij wel eens naar een pers event of naar deze Hema kerst event geweest?

Liefs , 
Joor

p.s ik heb helaas slechte foto’s gemaakt dus ik heb maar een paar goede foto’s gebruikt & 2 foto’s van Jorinda. Hopelijk bij de volgende event dat ik me beter gaan concentreren op foto’s maken. 

 

4 gedachtes over “Een bezoekje aan de HemaKerst event!

Geef een reactie

