Wat wij allemaal willen gaan doen in Agadir!

Mijn vriend en ik zijn echt enorm blij en kijken heel erg uit naar onze vakantie naar Marokko. Omdat punt een we zijn daar nog nooit geweest , punt twee we het heerlijk vinden om even 12 dagen weg te gaan en uit te rusten van alle hectische dingen wat we de afgelopen maanden hebben meegemaakt en punt 3 is dat we erg nieuwsgierig zijn naar het cultuur van het land en hoe de mensen daar zo zijn. Mijn broer en schoonzus zijn wel eens in Marokko geweest en waren erg enthousiast erover. Ze hebben me het een en het ander al wat verteld over het land. Voor vandaag laat ik jullie zien wat we zeker gaan doen in Agadir in Marokko! 

We willen echt heel graag gaan kameel rijden in Agadir en omstreken. Het lijkt me echt super vet om zo het land te verkennen. Je kon ook een auto of quad huren maar dat vonden wij minder leuk. Ik ben erg benieuwd naar hoe dit zal gaan verlopen. En ik hoop dat ik er op kan! 🙂

Paradise Valley is een van de natuurgebieden rondom Agadir. Het is ongeveer 60 km er vandaan maar we vonden dit zo ontzettend mooi eruit zien en het water ziet er echt super gaaf uit dat we graag deze Paradise willen gaan bezoeken. Waarschijnlijk gaan we dit doen met een gids. Het idee al dat ik in dit mooie water ga zwemmen…. ❤

Kasbah of Taourirt lijkt me ook echt super gaaf om te bezoeken. Het is wel iets verder van Agadir vandaan maar dat maakt voor ons niet uit. We willen graag van alles zien van het land en dit lijkt me geweldig om te zien en langs te lopen. Hoe mooi het allemaal daar is en zo.

Mijn vriend en ik zijn echt dierenliefhebbers en toen ik op internet las over een krokodillen park in Agadir zei ik tegen me vriend ‘ Daar moeten we echt heen! ‘. En vooral een foto maken zoals deze foto hierboven. Hoe vet is de ingang hé ? . Lijkt me super tof om te zien hoe ze daar de beesten verzorgen en ze hebben ook baby krokodillen. Ik ben in ieder geval enthousiast!

Ook willen we graag de Souk ( Markt ) gaan bezoeken in Agadir. Schijnt echt heel tof te zijn om daar rond te wandelen. En misschien ga ik wel wat daar kopen ( als ik wat leuks zie! ) .

De stranden van Agadir zijn wij ook erg enthousiast over. Kijk deze foto hierboven. Hoe Mooi is het hé ? . Ik kan niet wachten om hier samen met mijn vriend te wandelen en foto’s te maken. Echt ontzettend moois is het!

——————————————————

Verder zien we op bestemming wel wat we verder gaan doen tijdens onze vakantie. Ook willen we heerlijk gaan zwemmen , boeken lezen en heerlijk chillen op het strand. We kijken echt samen naar deze vakantie uit. Het is alweer 2 jaar geleden dat wij een langere vakantie hebben geboekt. 

En hebben jullie al plannen voor de vakantie en waar ga je heen ?

Liefs , 
Joor

 

2 gedachtes over “Wat wij allemaal willen gaan doen in Agadir!

Geef een reactie

