OOTD : Fall in love with you!

YES! Het is weer maandag en dus weer tijd voor een nieuwe outfit of the day! Voor vandaag heb ik gekozen voor weer een oudje. Deze rode topje heb ik al best wel lang in mijn kast liggen. Ik vind de tekst erg leuk en de kleur rood draag ik niet zo vaak en is wel eens leuk om te dragen. Ik heb voor deze outfit 2 vestjes / jasje uitgekozen. Een iets wat stoerdere jacket en een fijne zwarte vest. Ik vind zelf de stoere zwarte jasje erg leuk. Stiekem nog leuker dan mijn vest 🙂

Zwarte vest : C&A
Zwarte Jacket : C&A
Rode top : New Yorker
Skinny broek : Vera Moda
Schoenen : Pro

En welke outfit vind jij het leukst ? Met vest of met jacket ?

Liefs , 
Joor

6 gedachtes over “OOTD : Fall in love with you!

Geef een reactie

