Fotosessie met Hennie & Alex !

Als je deze titel lees van mijn blog dan denk je dat ik misschien wel een foto sessie heb gedaan met twee mensen. Maar nee lieve mensen ik heb een tijd geleden een paar goede foto’s gemaakt van mijn 2 schattige cavia’s Hennie & Alex. Ze zijn al een tijdje bij ons in huis en we hebben geen moment spijt gehad om ze in huis te nemen. Vandaag laat ik een paar toffe foto’s zien van ze ! Ze hebben inmiddels een eigen Cavia flat en ik verzorg ze met liefde. Kan niet meer zonder ze! 

——————————————————

Dit is  Hennie! 

Hennie is een vrouwtje ( net zoals Alex ) en was in het begin erg bang maar nu blijft ze rustig zitten en vind ze het heerlijk om geaaid te worden en ze is gek op paprika. Ze vind tunnels ook echt geweldig en eist graag altijd als eerste een huisje op. Alex moet dan buiten slapen. Nou ja buiten ik bedoel eigenlijk buiten het huisje. Maar ik heb voor Alex ook nog genoeg schuilplekjes gekocht zodat Hennie niet alles op gaat eisen…  



En dit is Alex!

Mijn tweede cavia die ik samen met Hennie heb gehaald. Ze zitten al een tijd samen en zijn echt vriendinnetjes van elkaar. Alex is echt een hyper actieve cavia en vind het leuk om over dingen te springen en door tunnels te lopen. Alex is wel haantje de voorste wat betreft het eten. Alex is altijd de eerste die eet en daarna komt Hennie. Ik hou altijd wel in de gaten of ze allebei goed eten. Alex moet ik wel elke week kammen. Dit doe ik ook elke week en soms om de dagen. 



En dan nog even 2 foto’s van ze samen! 🙂


Ik ben echt helemaal verliefd op ze! Ze zijn zo lief schattig en leuk. Ik heb altijd van cavia’s gehouden en ze zijn echt een soort van kindjes geworden. Ook hebben we een konijn helaas.. Binnenkort hopen we om dit konijn ( Babbel ) naar een prettige verblijf te brengen en dan in het voor jaar 2 baby konijnen te gaan nemen. Hopelijk gaat het dit keer wel goed! 🙂 

En wat vind je van ze ? En heb jij huisdieren ?
Ben je ook zo dol op ze als ik op mijn dieren?

Liefs , 
Joor

3 gedachtes over “Fotosessie met Hennie & Alex !

Geef een reactie

