Kijkje in het leven van Joor #03

Lieve mede bloggers en lezers van Joorloveswriting! 

Vandaag staat er weer een persoonlijke weekoverzicht voor jullie klaar. Mijn week begon met de 2 laatste dagen in Agadir. Ik heb speciaal ook een aantal foto’s gemaakt. Daarnaast heb ik thuis ook veel opgeruimd en ben ik maar een dag thuis geweest. Ook heb ik mijn verjaardagscadeau van mijn ouders eindelijk ontvangen! Ik ben echt enorm blij! Deze week loopt tot donderdag 2 februari.

Maandag 30 januari

1 ) Onze laatste echte dag was aangebroken in Agadir en dit was onze uitzicht van het hotel. Mooi hé ?
2 ) Nog even heerlijk nog uitgebreid ontbeten en even op de foto 🙂
3 ) De rest van de dag nog heerlijk bijgekleurd en in de zee gezwommen en boeken uitgelezen op het strand!
4 ) Onze dag sloten we af met een heerlijk Marokkaans biertje!

Dinsdag 31 januari

1 ) 6.13! ( 7.13 nederlandse tijd ) stonden we op om nog even voordat we werden opgehaald naar het vliegveld wat te gaan eten in het ontbijt zaaltje.
2 ) Het vliegveld van Agadir was echt klein en konden we makkelijk en snel vinden waar we moesten wachten.
3 ) Op schiphol op terugkomst heb ik deze 3 geurtjes nog even gekocht! Ik ben blij ❤
4 ) Nog even ‘ fout ‘ eten voordat ik volgende week aan de bak ga! ❤

Woensdag 1 feb

1 ) Mijn eerste dag weer terug in NL begon met afleveringen terug kijken van Counting on op TLC! ❤ Geweldige serie is het!
2 ) En yes weer heerlijk eigen koffie gedronken!
3 ) In de avond had ik weer een cursus avond over dementie! Was erg intressant! Hierna nog een avond en dan is het klaar!
4 ) Sliep die avond bij mijn ouders en kreeg mijn verjaardag’s cadeau! Namelijk een softbox & een achtergrond doek!

Donderdag 2 februari

1 ) Ik kon deze keer een uur later opstaan dan normaal! Want ik sliep bij mijn ouders en die wonen dichtbij mijn werk!
2 ) Na mijn werk even een klein cadeautje en 2 kaartjes gehaald voor collega’s.
3 ) Kreeg vanmiddag een plantje van een mede cursist van de assertiviteitstraining. Super leuk!
4 ) Daarna heerlijk afleveringen van ‘ We are the Husbys ‘ op tlc terug gekeken!

—————————————————————————————-

Het was een druk weekje! Ik ben wel blij dat het achter de rug is. Voor volgende week heb ik een middagje traning met mede collega’s , verjaardag van mijn schoonmoeder en ga ik met Cheryl woensdag naar de Ladiesnight van Fifty Shades Darker! Heb er nu al zin in!

En hoe was jullie week ?

Fijn weekend! 

Liefs , 
Joor

Een gedachte over “Kijkje in het leven van Joor #03

Geef een reactie

