Een bezoekje aan de Choccywoccydoodah shop!

Afgelopen november ben ik zoals jullie weten een weekend naar Londen geweest. Ik heb veel gezien waaronder deze heerlijke en toffe chocolade winkel. Ik ben fan van de serie op tv en wilde het heel graag met eigen ogen gaan bewonderen. Mijn vriend vond het leuk om te gaan kijken en voordat we het wisten stapten we in deze mooie en lekkere winkel! Hieronder vind je de foto’s van ons bezoek!

Ik vond het echt geweldig om te zien hoe ze zulke mooie taarten en dergelijke kunnen maken van chocolade!! Ik kreeg echt enorm trek in chocolade. Ook kan je hierboven wat gaan drinken maar helaas stond daar een rij voor. Hebben we helaas ook niet gedaan. Maar we vonden het wel enorm tof om te zien in het echt. De prijzen waren ook best prijzig voor een stukje chocolade.

Voor diegene die nog misschien naar Londen willen gaan en deze shop willen bezoeken je kan het beste uitstappen bij de metro lijn ( Oxford Circus ) En dan de Regent Street richting Hamleys en voordat je bij deze grote speelgoedwinkel komt ga je naar rechts ( Foubert’s Place ) en knal je precies tegen de winkel aan 🙂

En kennen jullie deze winkel / of de tv serie ?

Liefs , 
Joor

2 gedachtes over “Een bezoekje aan de Choccywoccydoodah shop!

Geef een reactie

